6,9

Matig

10 reviews over Appartement Arrivo della Fenice in het Nederlands

Jo , 17-8-2007

Wij zijn vorig jaar 'te gast' geweest, al zagen de eigenaren dat blijkbaar anders. We werden niet erg vriendelijk ontvangen en zoals anderen al beschrijven waren ze er zelf zelden en pas na herhaaldelijk vragen werd een wijn/pizza avond georganiseerd. In de weken voor ons verblijf was dit niet gebeurd hoorden we van andere (ontevreden) gasten. Op dag 2 deden onze kinderen iets (vrij onschuldigs) wat niet mocht en werden we vreselijk afgebekt door de vrouw des huizes. Achteraf vraag ik me af waarom ik dat gepikt heb maar goed. Ligging is leuk maar verder...Alles is zelfbediening, ijs, koffie etc wat op zich niet erg is als je er dan niet de hoofdprijs voor moet betalen.

Voor ons eens en nooit weer.

Gereisd anders in augustus 2007
?

Pieter, 15-2-2007

Nog steeds genieten we na van de wijnen, die we bij de wijnproeverij maar gelijk gekocht hebben. Zo lekker, het antipastabuffet was inderdaad net zo ruim als beschreven en ook de pasta's en de desserts smaakten prima. Dat alles genuttigd in een typisch italiaanse sfeer omdat alle gasten aan 1 lange tafel op het terras bij het zwembad zaten. De avond vile met al zijn pracht en het uitzicht deed ons verstillen, zo mooi. Ondertussen de kindjes op bed gelegd en de gastvrouw pastte haar bediening volledig op aan. Geweldig, echt zo'n Bertolli reclame. Wij hebben genoten van het bezoeken van de toscaanse toplocaties ( allen op max. 3/4 uur rijden) in afwisseling met lekker luieren onder de parasollen bij het zwembad.

Pieter, 15-2-2007

Heerlijk gegeten op het terras terwijl de avond over het dal viel, dus vollop genieten van het schitterende uitzicht. Overdag lekker gezwommen in het ruime zwembad en in Italie zelfs zonder die vervelende badmuts. Eigenaar ging op eigen initiatief zelfs mee naar het ziekenhuis 30 km verderop om ons te helpen. De k9inderen genoten vollop en speelden veel met de 2 jongste bewonertjes, kortom een relaxde vakantie voor ons afwisselend rust en het bezoeken van toscaanse hoogtepunten.

We hebben genoten van de antipasti, die als vooraf geserveerd werd. Ook hoofd en dessert waren lekker. De kinderen vonden vooral het pizzabuffet, met pizzabakker Mario geweldig. Kortom lekker gegeten, heerlijk gezwommen en genoten van het schitterende uitzicht. De eigenaren was niet gauw iets teveel, zelfs mee naar het ziekenhuis werd spontaan aangeboden. Kortom een topvakantie.

Gereisd anders in juli 2005

Marianne, 8-1-2007

Wij zijn afgelopen september ' te gast' geweest en misten mn. gastvrijheid! Ik dank dat die er bij de start van -het roer om- wel geweest is maar dat die er het afgelopen jaar niet meer was. Niets gezien of gehoord over gezamelijke maaltijden, pizza avonden etc. etc. Er werd zelfs bij betaling en vertrek niet gevraagd of we het naar ons zin hadden gehad....Plek is prachtig en je zou er wat moois van kunnen maken maar wij kregen het gevoel dat de eigenaars al weer met een been uit hun project gestapt waren. Appartement was ook erg basic en relatief dus duur! Jammer!
          Gereisd anders in januari 2007

Hein, 22-9-2006

Leuke locatie, de rest is echter niet wat de site beschrijft.

Er werden geen maaltijden / wijnproefavonden georganiseerd.

Geen vers fruit(fruitgaard??)..en geen groenten(moestuin??)..Gastvrijheid???? wijn maken?? waar dan??

Wandelroutes werden afgeraden door de eigenaar vanwegen gebrek aan routebordjes. Met andere woorden; gewoon commercieel!

Het gastenboek op de site wordt niet bijgewerkt, alleen de positieve reacties blijven staan.

Het toscaanse gebied maakt veel goed, leuke steden in de omgeving.

Jammer....

Johan, 14-9-2006

Te "rustieke" spartaanse accomodaties, rustige omgeving, mooi uitzicht bij het prima zwembad. Vuilstort op 20 min lopen ! Eigenaren zijn géén hotel/horeca mensen. Geen goed gevoel bij ontvangst en afscheid. Ze lijken niet gelukkig. Heel veel last van (tijger)muggen, wespen. Muizen en mieren in de accomodaties! Vieze inventaris, veel Ikea. Er is veel meer uit deze accomodatie te halen. Veel te prijzig voor wat er nu wordt geboden. De foto's / website kloppen niet (meer) ! Op bijvb. 10 km zijn betere mogelijkheden zonder muggen enz ! Komt mogelijk door de vuilstort die niet zichtbaar maar wel dicht bij ligt.

Zoek wat beters!

lieke, 10-8-2006

Mooie accomodatie, rustige omgeving, mooie ligging. Initiatief van de eigenaren was nihil( ook zelden gezien

). meerder keren gezamenlijk eten bleek 1 keer. Voor de kinderen werd, ondanks belofte, niks gedaan. Veel last van muggen en andere stekende beesten.

Er is veel meer uit deze accomodatie te halen.

Gereisd anders in augustus 2006

petra , 20-7-2006

Mooie ligging met een prachtig uitzicht over het dal. Appartement Stalla was netjes ingericht. De op de site beloofde kinderanimatie was er niet. Pizzaavond na aandringen van de gasten toch georganiseerd. Uitstapjes naar omliggende plaatsen vonden wij te ver met kinderen. Het gevoel van "het roer om" hebben wij niet gevoeld.
                  Gereisd anders in juli 2006

Marieke en Peter, 17-2-2006

Schitterend appartement in een oude boerenhoeve. Fijne, warme sfeer, waarin je, je heel welkom voelt.

Een echte aanrader

Gereisd anders in februari 2006

Patricia, 17-2-2006

Heerlijk, slechts 5 schitterend ingerichte caravans met een eigen terras en airco. Een adembenemend uitzicht en geen auto voor je langs. Die staan 50 m. verderop. Veilig voor de kleintjes. Het zwembad werd dagelijks 2 maal schoongemaakt en 's avonds op het terras dronken we koffie met grappa voor 3,75. Een driegangen maaltijd voor 17,50. Kortom wij zijn het zeer oneens met de vorige mailer. Dit was geen vakantie, maar thuis komen bij vrienden. Niets was de eigenaren teveel, zelfs wijnproeverijen werden op verzoek op andere dagen geregeld zodat we toch mee konden proeven.

Wij hebben genoten!!

Patricia, Rob Mickey en Shannon

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arrivo della Fenice in Legoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arrivo della Fenice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arrivo della Fenice scoort een 6.89 uit 10 op basis van 10 reviews.