Vakantiehuis Fattoria La Luna ***

Vakantiehuis Fattoria La Luna
Fattoria La Luna

2 reviews over Vakantiehuis Fattoria La Luna in het Nederlands

Naomi Brouwer, 10-6-2007

Het was de eerste keer dat ik in Italiè kwam en ik werd meteen verliefd op het land en het zelfde gold voor Fattoria la luna in lastra a Signa. Het appartement wat wij hadden was een typisch italiaans appartement het was er echt prachtig en je had comfortabele ruimtes.

Buiten was het ook weer heel prachtig er is een mooi terras waarbij je een heel mooi uitzicht hebt over de wijngaard en de olijvengaard en er is ook een fijn zwembad . Ik kan het iedereen hartstikke aanraden en een bezoek aan de nabijliggende stad florence is zeker de moeite waard !!!!

Het is er echt prachtig het was echt de mooiste en leukste vakantie die ik ooit heb gehad .

En ik ga er zeker nog een keer naartoe!!!

Gereisd anders in juni 2007

naomi, 14-7-2006

Het is een zeer mooi apatament met een wonderlijk uitzicht.

De verhuurders zijn ook aardige mensen en je hebt er een perfecte service

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fattoria La Luna in Lastra a Signa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fattoria La Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fattoria La Luna scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.