5,5

Matig

2 reviews over Vakantiehuis Ceppeto in het Nederlands

Af te raden!

koendc, 24-5-2010

Ceppeto is prachtig gelegen: mooi uitzicht en dichtbij heel wat bezienswaardigheden. De eigenaar heeft echter een vrekkerig kantje dat het plezier enigszins bederft. Een paar voorbeelden:

* Laten weten dat je met 7 komt, betekent dat je 7 messen, vorken, lepels en borden krijgt. Als je de eigenaar hierop aanspreekt, komt ie triomfantelijk het achtste bestek brengen. Conclusie: het was ons een raadsel hoe je de vaatwasser vol krijgt.

* Er is maar één kookpot. Die verloor dan nog een oor eens hij gevuld was met kokend water.

* De tuinverlichting werkt met een timer. Om 22u slaat die af. Het kan verdomd donker zijn in Toscane. Na lang aandringen kregen we toch verlenging. We konden dan tot 23u spelletjes spelen of een boek lezen.

* In de beschrijving staat dat het zwembad gedeeld moet worden. Dat kunnen we bevestigen: de familie van de eigenaar (3 à 4 vrouwen met elk 3 à 4 kinderen) kwam ons dagelijks enkele uren gezelschap houden.

Gereisd met vrienden in juli 2009

H. Nekkers, 24-9-2006

Zeer mooi gelegen (prachtig gerenoveerde)fattoria. Inrichting zeer basaal en niet geschikt voor meerdere stellen. (badkamer en keuken slechts bereikbaar via 1 slaapkamer...) Keukeninrichting niet geschikt om te koken. Te weinig servies (4 kleine glaasjes en 3.... koffiekopjes) Nauwelijks kastruimte. Mooi gelegen zwembad met goede ligbedden zonder kussens en slechte parasols.
Gereisd met vrienden in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ceppeto in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ceppeto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ceppeto scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.