Vakantiehuis Casorelle **

9,6

11 reviews over Vakantiehuis Casorelle in het Nederlands

Prima plek, wel aandachtspunten

Tomas, 18-8-2017

Mooi appartement, ziet er verzorgd uit en is prima ingericht, wat je nodig hebt is er. We verbleven in appartement La Torre; dat heeft een grote tuin met veel privacy. Ligging van het complex is mooi, bovenop een heuvel dus prachtig uitzicht. Het zwembad is niet erg groot maar wel erg aangenaam. Het water is zout. Er zijn te weinig ligstoelen rondom het zwembad. Ten opzichte van eerdere reviews wil ik melden dat de pizza avonden tegenwoordig helaas niet meer gehouden worden. De beheerder heeft daar geen tijd meer voor vanwege andere werkzaamheden en was dus ook maar beperkt aanwezig op het complex. We hebben nogal veel last gehad van muggen. De steden Pisa, Lucca en Florence zijn allemaal goed bereikbaar, ze liggen op ca. een uur rijden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi Toscane, geweldige accomodatie

Fam. Kok, 24-8-2014

Mooi, compleet ingerichte accomodatie. Alles super afgewerkt, gezellig en sfeervol ingericht met een fijne, grote keuken. Schitterend uitzicht, boodschappen in de buurt in Lamporecchio. Wasmachines en droger staan voor iedereen klaar, de auto keurig parkeren onder carport. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een juweeltje!

Fam. Teeling, 27-7-2014

Via een smal weggetje kom je boven op de berg bij Borgo Casorelle. Een auto is nodig, ook om de boodschappen in Lamporecchio te kunnen halen.

Het uitzicht is overweldigend mooi en eigenaar Stefano doet er alles aan om je je hier thuis te laten voelen. Een keer per week organiseert hij voor alle gasten een pizza avond en het enige wat je hoeft mee te brengen is een glas. Voor de rest wordt gezorgd. De appartementen zijn schoon en fris ingericht, ruim en van alle gemakken voorzien (afwasmachine) Er is een aparte was- en drooggelegenheid waar je gratis gebruik van kunt maken, er staat zelfs wasmiddel. Stefano vroeg of we niet alleen lovende woorden wilden opschrijven maar ook opbouwende kritiek. Daar hebben wij lang over nagedacht. Het enige 'nadeel' is de trage Wifi maar dat kan ook weer positief uitgelegd worden. Je bent even helemaal zonder de dagelijkse beslommeringen van thuis. Zelfs onze kinderen van 18 en 20 genoten van deze bijzondere plek. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

geweldige vakantie in Toscane bij borgo Casorelle!

Judith, 7-5-2014

Na een smal weggetje met mooi bruggetje over een watervalletje vind je deze schitterende locatie in het noorden van Toscane. Het heeft 2 grote villa's met eigen privé zwembad en 5 appartementen. Allen goed onderhouden en ruim. De 5 appartementen delen een gezamenlijk zwembad. Eigenaar Stefano is zeer gastvrij en organiseert 1 keer per week van mei 5/m september een pizza avond. Dorpje Lamporecchio ligt zeer dichtbij daar kun je aan boodschappen alles vinden. Daarnaast liggen plaatsen als Lucca,Pisa,Florence,San Gimmignano én Volterra dichtbij met reistijden tussen de 3 kwartier en anderhalf uur.

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad in het prachtige Toscane.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Wow, wat een rust en ruimte!

jeroen claassen, 30-7-2013

Vakantie zoals het voor ons moet zijn.

Uitrusten, verkoeling in het zwembad, lekker eten, speelkameraadjes voor de kinderen, en een vakantie om met heel veel plezier op terug te kijken.

Vinci, Florence, Sienna, Pisa, Lucca en San Gaminiano liggen allemaal om reisafstand (3 kwartier tot 1 uur).

Één avond in de week (hoogseizoen) verzorgd de eigenaar een fantastische Pizza-avond voor zijn gasten, waar ook de Italiaanse familie en vrienden bij aanwezig zijn. Je voelt je deel van de Italiaanse cultuur!

De pizza's en Focaccia zijn de beste die we hebben gehad. Een verrassend toetje.... Pizza met Mascarpone en Nutella....Heerlijk!

Een aanrader voor iedereen die naar Toscane wil!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Perfecte vakantiewoningen

Stefan Van Rompaey, 19-6-2013

2 vakantievilla's met privaat zwembad, 5 kleinere woningen met gemeenschappelijk zwembad. Rusig gelegen, prachtig uitzicht, mooi ingericht, alles proper en verzorgd. Zeer sympathieke uitbaters, een wekelijkse pizza-avond. Alles is aanwezig, handdoeken worden wekelijks vervangen. Een klein minpuntje: het zwembad is minder geschikt voor kleine kinderen (geen ondiep gedeelte).
Gereisd met partner in juni 2013

Prachtige plek!!!

Corrie Joosten, 20-5-2013

Anderhalf week verbleven in La Granaio van Borgo Casorelle in de meivakantie. Hele mooi vakantiehuis gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht over het Toscaanse landschap. Het huis is van alle gemakken voorzien. Voor de (Nederlandse) koffieliefhebbers ontbreekt een koffiezetapparaat. Er is een (niet) verwarmd zwembad, een kleine speeltuin en een tafeltennistafel voor de kinderen. In Lamporecchio zijn verschillende restaurants, cafés en supermarkten. Het is centraal gelegen om verschillende steden en bezienswaardigheden te bezoeken, zoals Florence, Sienna, Lucca en Pisa. Met andere woorden hebben wij een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Werkelijk fantastisch!

Alma, 9-11-2012

In september verbleven we in de onlangs opgeleverde villa L'Uliveta. Eigenlijk oversteeg alles onze verwachtingen; de villa was erg ruim, luxe, sfeervol en erg compleet ingericht. Ook over de kleinste details is nagedacht. De villa is niet alleen geschikt voor families, maar ook voor meerdere stellen, aangezien elke (ruime) slaapkamer een eigen douche en toilet heeft. Beneden een ruime, haast professionele keuken, een zeer ruime eetkamer en ruime woonkamer, voorzien van wifi. Boven zijn vier slaapkamers. De villa is erg mooi en rustig gelegen op de heuvel met heerlijk uitzicht. Wel is de toegangsweg wat smal (overigens echt enige minpuntje). De villa beschikt over een eigen zwembad en een zeer ruime privé tuin, van waaruit je mooi uitzicht hebt. De contacten met de eigenaar(en) waren erg goed: men is erg behulpzaam en gastvrij (en spreekt ook engels). Ze waren tevens ook erg flexibel, bijvoorbeeld met aankomst / vertrektijden.
Gereisd met vrienden in september 2012

Supervakantie op mooie locatie

familie Bervoets, 26-9-2012

Voor 2de keer dit jaar naar Borgo Casorelle geweest. in april in appartement Il Granaio: ruime kamers, grote keuken, zeer proper. Ideaal wanneer je uitstappen maakt. In september in villa met zwembad Il Fienile. Heerlijk weer gehad, mooi uitzicht, rustig tussen de olijfbomen, mooie natuur.

1 keer in de week pizza-avond door Stefano en vrienden om kennis te maken met andere vakantiegangers:superlekker en gezellig.

Stefano spreekt goed Engels, dagelijks aanwezig en zeer behulpzaam.

Centraal gelegen om uitstappen te doen in Noord-Toscane (Firenze, Lucca, Pisa, Livorno, Pistoia,....)

Zeker een aanrader is de patisserie Carli in het centrum van Lamporecchio en de zelfgeperste olijfolie van Stefano.

Gaan vast en zeker nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Geweldige locatie Borgo Casorelle

roestslc, 22-9-2012

Zeer nette en goed onderhoude locatie. Vriendelijk contact met eigenaar spreek goed engels. Vakantiewoning bijna compleet alleen (nederlande) koffie apparaat ontbrak maar in Italie is dat niet echt een probleem. Zeer rustig heerlijk schoon onderhouden zwembad dus geweldig om te ontstressen. Wij waren in september en dan is het wat moeilijker om wat niet op pizza gerichte restaurants te vinden maar dat zal aan het naseizoen liggen
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casorelle in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casorelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casorelle scoort een 9.57 uit 10 op basis van 12 reviews.