Vraag en Antwoord Camping Barco Reale****

Via Nardini 11, I-51030, Lamporecchio
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Juni 2014 met baby (0 reacties)
Jessica79
17-4-2014
Is de camping steil? Is het te doen met wandelwagen. Wij hebben dochtertje 14 maanden, is het ook een leuke camping voor echte kleintjes? Zwembad? Babydisco?

Plek nummer 6 een goede plek? (0 reacties)
Ronald
13-4-2014
Wij hebben plek nummer 6 op de camping toegewezen gekregen, zo te zien aan de toegangsweg en vlak bij sanitairgebouw nummer 1. Heeft iemand ervaring met plek nummer 6? Wij zoeken een niet te drukke plek en niet een plek waarbij je last hebt van het sanitairgebouw en bezoekers maar weet niet of dat voor plek 6 geldt. Alvast bedankt !

Terrasjes op loopafstand van de camping? (2 reacties)
Rieke
13-3-2014
Mijn man en ik vinden het altijd wel gezellig als we 's avonds nog even ergens wat kunnen drinken. Kan dit alleen op de camping of is er nog wat gezelligs of loop- of fietsafstand van de camping?

bobbob
19-3-2014
de camping heeft een heerlijk terras

Rieke
19-3-2014
Beste Bob, Dat klopt, maar ben benieuwd of er dichtbij de camping ook wat is.

Plek nr 0161 (0 reacties)
Alieke
13-2-2014
Weet iemand of je dit een prettige plek is? Er staat een Mobile home van de camping zelf. Het lijkt alsof het een mooi uitzicht heeft maar hoor graag van jullie of dit ook zo is!

Meivakantie (0 reacties)
Arno
7-2-2014
Wij gaan eerste 2 weken van mei hiernaartoe. Weet iemand hoe het weer er dan is en of er wat te doen is?

Koelkast? (1 reacties)
Bas
7-2-2014
Weet iemand of je hier ook een koelkast kan huren voor bij je tent?

Ludwig
11-2-2014
Deze vraag heb ik aan de camping zelf gesteld. We huren namelijk al jaren een koelkast op verschillende campings. Barco Reale heeft wel koelboxen met een motortje, maar deze kosten 5 euro per dag! Aangezien we 17 dagen op de camping zullen verblijven in juli/augustus denk ik er over om zelf maar een klein model koelkast te kopen. (bijna goedkoper en geeft veel meer ruimte)

wandelen vanaf de camping (0 reacties)
Monique van den Berg
25-1-2014
Wij hebben het plan op naar camping Barco Reale te gaan. Kan iemand mij vertellen of je vanaf de camping makkelijk met honden weg kunt wandelen.

Eurocamp tenten (0 reacties)
Scooby Doo
20-1-2014
Wie heeft er ervaring met de ingerichte tenten van Eurocamp op camping Barco Reale? Bijvoorbeeld de ligging van deze tenten, schaduw en grootte van de plaatsen?

plaats 85 (0 reacties)
Luijks
14-1-2014
We hebben plaats 85 aangeboden gekregen, maar ik twijfel. Het is namelijk een kampeerplaats tussen alle rental-tents en lodges. heb ik op deze plek wel echt het gevoel dat ik aan het kamperen ben of dat ik ergens tussen 'gepropt' ben. Ook is het precies op de hoek van twee wegen van en naar de uitgang; hierdoor heel druk? Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen. Ik hoor heel graag snel van jullie!

temperatuur (0 reacties)
joosten
11-1-2014
We hebben nu een sta-caravan zonder airco geboekt. Is dit te doen midden in de zomer als je ronde een uur of zes gaat douchen in de caravan en 's nachts? Kun je bij het zwembad met een parasol zitten? Zijn er schaduwplekken bij het zwembad?

Plaats 319 (0 reacties)
Ilone
16-12-2013
Wie kan er iets vertellen over plaats 319. We hebben op 618 gestaan maar die is helaas al bezet. Kunnen nu 319 boeken , heeft 319 b.v. ook schaduw? alvast bedankt voor je reactie?

voetbalveld (0 reacties)
miranda
1-12-2013
Wij zijn een jaar of 8 geleden op deze camping geweest, en willen graag weer terug. Kan iemand mij vertellen of het grote voetbalveld er nog is? En zijn er nog andere dingen verandert?

Plek 69 of 137? (0 reacties)
Avine
11-11-2013
We willen (net als iederen) graag een grote plek met voldoende schaduw aan een niet al te drukke weg in de buurt van de voorzieningen. Welke plek is dan het beste? We kunnen kiezen uit plek 69 of 137. Alvast bedankt!

Plek 45 ruim genoeg voor grote tent? (0 reacties)
Patricia
23-10-2013
Wie kan ons wat meer vertellen over plek 45? Wij hebben een grote tent van 4.60 x 8.70 en hebben deze plek toegewezen gekregen. Is deze plek ruim genoeg voor deze tent? Alvast bedankt!

18 jaar en ouder / voetbal. (0 reacties)
Ank.
22-10-2013
Onze zoon van 19 wil komende zomer nog graag met ons mee op vakantie gaan, maar...... * zijn er voldoende jongens/meiden van deze leeftijd op Barco Reale en * wordt er een beetje fanatiek gevoetbald op deze camping en * is er op de camping of vlakbij een plek waar de oudere jeugd 's avonds bij elkaar komt? Een disco is niet nodig. Ik las ergens dat er 1x in de 2 weken een voetbalwedstrijd is. Lijkt me een beetje weinig.... Weet iemand hier meer over te vertellen? Ik zie jullie reacties graag verschijnen! Dank alvast!

tenten eurocamp (0 reacties)
Annemieke
9-9-2013
Wij overwegen volgend jaar naar deze camping te gaan en willen een tent huren van Eucocamp. Op de plattegrond vd camping zie ik de plekken waar Eurocamp staat, maar wie weet waar de tenten en waar de stacaravans van Eurocamp staan? (wij staan liever niet met alle tenten bij elkaar, maar liever een beetje verspreid over de camping.)

Type vakantie (1 reacties)
Danielle
26-7-2013
Wij zijn tot nog toe gewend om naar een camping aan zee te gaan, waar we ons dan dagelijks vermaakten. Kun je je voor 2 weken goed vermaken op deze camping met 2 jonge kinderen (3 en 5)? Of is het meer een camping om vanuit dagtripjes/stedenbezoeken te doen?

Bob1
31-7-2013
Er is een speeltuintje, veel animatie en het zwembad dus in principe kun je je prima vermaken op de camping.

De nieuwe Safaritenten (1 reacties)
Danielle
26-7-2013
Wie weet waar de nieuwe safaritenten staan en of het fijne plekken zijn?

joop
31-7-2013
nr. 118, 119 en 120. Zijn fijne plekken met zon en voldoende schaduw, redelijk dicht bij alle faciliteiten maar rustig aan de rand van het park. Uitzicht op het dal helaas niet echt goed door de dichte begroeing.

Ligging stacaravan (1 reacties)
Nicole
12-7-2013
Weet iemand hoe en waar de stacaravans staan die je boekt via Pharos Reizen?

Peter
16-7-2013
Zie de plattegrond op de site van de campimg zelf: het zijn de roze ingetekende mobile homes, mooi gelegen vlakbij het zwembad, restaurant en de winkel. Veel plezier.

route er naar toe (2 reacties)
kvdgrift_1
19-6-2013
is de route er naar toe wel te doen met een caravan?of hebben jullie tips?

natasjafranken
30-6-2013
Het laatste stuk berg op is erg steil en met veel haarspeldbochten. Wij zijn het niet gewend maar vonden het best heftig. Ik heb er geen caravans omhoog zien gaan in ieder geval.

Bob1
31-7-2013
Op de camping zelf wordt je caravan met de trekker naar boven gereden, dat gaat prima.

Plaats 608 en zwemshort.. (1 reacties)
Corne
9-6-2013
Hallo, Weet iemand of plaats 608 een mooie plaats is? Groot?, uitzicht? Schaduw/zon? Is het toegestaan om zwemshorts te dagen in het zwembad? Ik hoor het graag,

Eelke de Blouw
1-7-2013
In het hoogseizoen schijnen zwemshorts niet toegestaan te zijn (en badmutsen verplicht). In het laagseizoen is er geen badmeester en wordt het gedoogd.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?