Vraag en Antwoord Camping Barco Reale****

Via Nardini 11, I-51030, Lamporecchio
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Mooie plaatsjes Barco Reale?! (0 reacties)
mieke2416
19-8-2014
Net terug uit IT maar nu alweer zin in een volgende vakantie! We willen volgend jaar juli/aug graag naar Barco Reale. Een ruime plek (maxi pitch) i.v.m. grote tent. Beetje rustig gelegen, bij voorkeur natuurlijk met mooi uitzicht maar ook niet té ver van alle voorzieningen (incluis. sanitair) mede voor onze kinderen van 7 en 9, zodat zij zich ook een beetje zelfstandig kunnen bewegen. Wie is ervaringsdeskundige op deze camping en kan ons tippen voor een fijn plekje voor volgend jaar? Alvast bedankt!!

Badmuts verplicht? (2 reacties)
Nicole
22-7-2014
Is de badmuts echt verplicht? Wij waren in Caorle en daar zou dit ook het geval zijn,echter bij aankomst helemaal niet het geval. Inmiddels zijn onze zoons groter en vinden ze dit vreselijk,reden dan om naar een andere camping te zoeken,hoewel moeilijk in Italië want overal verplicht bijna!

laura
23-7-2014
Hoi, ja die zijn absoluut verplicht. Iedereen draagt ze, dus gênant kan het niet zijn voor ze ;-)

Nicole
23-7-2014
Top,Laura,dankjewel v terugkoppeling,gaan we de mannen voorbereiden :-))))

Wie weet of jongens een wijde zwemshort aan mogen? (2 reacties)
Ingrid
30-6-2014
Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat dat niet mag. Maar dat was wel al enkele jaren geleden. En is een badmuts nog steeds verplicht?

Laura
9-7-2014
Hoi Ingrid, Ja, een badmuts is nog steeds verplicht. Deze kun je voor een euro of 2 dacht ik bij het zwembad kopen en het zijn van die stoffen dingetjes. Onze jongens hadden bandana's op en die waren ook goed gekeurd :-) Over de zwemshort durf ik nu even niet met zekerheid te zeggen of dit nou wel of niet mocht. Ik neig erg naar dat het wel mocht, maar ik weet het niet meer zeker.

Ingrid
9-7-2014
Dank je wel Laura. We gaan het zondag zien en zijn op alles voorbereid.

Juni 2014 met baby (1 reacties)
Jessica79
17-4-2014
Is de camping steil? Is het te doen met wandelwagen. Wij hebben dochtertje 14 maanden, is het ook een leuke camping voor echte kleintjes? Zwembad? Babydisco?

Allard
21-4-2014
Volgens mij is de camping wel steil. Wij hebben een zoontje van 1.5 en gaan ook naar deze camping we hebben gevraagd of de plaats geschikt was voor ons zoontje en volgens de camping is onze plaats erg veilig. Maar ervaring hebben wij dus nog niet. Het zwembad weet ik zo niet maar er is wel iets van een kinderbad.

Plek nummer 6 een goede plek? (1 reacties)
Ronald
13-4-2014
Wij hebben plek nummer 6 op de camping toegewezen gekregen, zo te zien aan de toegangsweg en vlak bij sanitairgebouw nummer 1. Heeft iemand ervaring met plek nummer 6? Wij zoeken een niet te drukke plek en niet een plek waarbij je last hebt van het sanitairgebouw en bezoekers maar weet niet of dat voor plek 6 geldt. Alvast bedankt !

26-7-2014
Daar zou ik niet aan gaan staan. Wij stonden op plek 16 prachtige plek. Wel steile helling omhoog.

Terrasjes op loopafstand van de camping? (3 reacties)
Rieke
13-3-2014
Mijn man en ik vinden het altijd wel gezellig als we 's avonds nog even ergens wat kunnen drinken. Kan dit alleen op de camping of is er nog wat gezelligs of loop- of fietsafstand van de camping?

bobbob
19-3-2014
de camping heeft een heerlijk terras

Rieke
19-3-2014
Beste Bob, Dat klopt, maar ben benieuwd of er dichtbij de camping ook wat is.

9-7-2014
2 jaar geleden op de camping geweest, helaas geen terrasjes, winkeltjes etc. op loopafstand van de camping.

Plek nr 0161 (1 reacties)
Alieke
13-2-2014
Weet iemand of je dit een prettige plek is? Er staat een Mobile home van de camping zelf. Het lijkt alsof het een mooi uitzicht heeft maar hoor graag van jullie of dit ook zo is!

Wijnand Broer
14-7-2014
Nummer 161 heeft inderdaad een mooi uitzicht (wij zitten in 164). Let wel op dat je wel op een plek zit waar de animatie heel goed hoorbaar is en dit iedere avond van 20.00 uur tot 22.30 uur (soms nog later) lawaai betekent (disco). Dat geldt overigens voor alle mobile homes op dit deel van de camping. Mocht je dat niet erg vinden, dan is 161 een goede keuze.... (wel zijn de mobile homes op dit rijtje wat verouderd).

Meivakantie (0 reacties)
Arno
7-2-2014
Wij gaan eerste 2 weken van mei hiernaartoe. Weet iemand hoe het weer er dan is en of er wat te doen is?

Koelkast? (1 reacties)
Bas
7-2-2014
Weet iemand of je hier ook een koelkast kan huren voor bij je tent?

Ludwig
11-2-2014
Deze vraag heb ik aan de camping zelf gesteld. We huren namelijk al jaren een koelkast op verschillende campings. Barco Reale heeft wel koelboxen met een motortje, maar deze kosten 5 euro per dag! Aangezien we 17 dagen op de camping zullen verblijven in juli/augustus denk ik er over om zelf maar een klein model koelkast te kopen. (bijna goedkoper en geeft veel meer ruimte)

wandelen vanaf de camping (1 reacties)
Monique van den Berg
25-1-2014
Wij hebben het plan op naar camping Barco Reale te gaan. Kan iemand mij vertellen of je vanaf de camping makkelijk met honden weg kunt wandelen.

26-7-2014
ja, er is een hele wandelomgeving en de informatie balie weet heel heel.

Eurocamp tenten (1 reacties)
Scooby Doo
20-1-2014
Wie heeft er ervaring met de ingerichte tenten van Eurocamp op camping Barco Reale? Bijvoorbeeld de ligging van deze tenten, schaduw en grootte van de plaatsen?

W en M
20-8-2014
We hadden zelf een eigen tent, maar het viel ons op dat de tenten van Eurocamp verspreid stonden over de camping. Zie voor een plattegrond: http://www.barcoreale.it/mappa.asp?idlengua=6. De tenten van Vacansoleil stonden wel erg dicht op elkaar met naar ons idee weinig privacy en in de schaduw. Het ligt er aan waar je voorkeur naar uit gaat.

plaats 85 (0 reacties)
Luijks
14-1-2014
We hebben plaats 85 aangeboden gekregen, maar ik twijfel. Het is namelijk een kampeerplaats tussen alle rental-tents en lodges. heb ik op deze plek wel echt het gevoel dat ik aan het kamperen ben of dat ik ergens tussen 'gepropt' ben. Ook is het precies op de hoek van twee wegen van en naar de uitgang; hierdoor heel druk? Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen. Ik hoor heel graag snel van jullie!

temperatuur (1 reacties)
joosten
11-1-2014
We hebben nu een sta-caravan zonder airco geboekt. Is dit te doen midden in de zomer als je ronde een uur of zes gaat douchen in de caravan en 's nachts? Kun je bij het zwembad met een parasol zitten? Zijn er schaduwplekken bij het zwembad?

Laura
9-7-2014
Hoi, wij hebben vorig jaar ook een caravan zonder airco gehad en dat ging prima. Mijn advies zou wel zijn om overdag de ramen en gordijnen dicht te houden en deze uiteraard 's avonds weer tegen elkaar open te zetten. Onze caravan was omringd door bomen, dit scheelt uiteraard ook. Wij nemen ieder jaar van die horren mee die je met dubbelzijdig tape kan opplakken (en ook weer kunt verwijderen) bij de ramen. Zijn bij Blokker of Xenos te koop voor heel weinig, hierdoor kun je alles tegen elkaar open zetten zonder last te hebben van muggen e.d. Er zijn bij het zwembad bedjes te huur met parasol, even geen idee hoe duur die waren. Wij zaten altijd op het gras. Op het gras zijn overigens weinig tot geen schaduwplekken, dan moet je echt een bedje huren. Veel plezier, het is echt een hele fijne camping.

Plaats 319 (0 reacties)
Ilone
16-12-2013
Wie kan er iets vertellen over plaats 319. We hebben op 618 gestaan maar die is helaas al bezet. Kunnen nu 319 boeken , heeft 319 b.v. ook schaduw? alvast bedankt voor je reactie?

voetbalveld (0 reacties)
miranda
1-12-2013
Wij zijn een jaar of 8 geleden op deze camping geweest, en willen graag weer terug. Kan iemand mij vertellen of het grote voetbalveld er nog is? En zijn er nog andere dingen verandert?

Plek 69 of 137? (0 reacties)
Avine
11-11-2013
We willen (net als iederen) graag een grote plek met voldoende schaduw aan een niet al te drukke weg in de buurt van de voorzieningen. Welke plek is dan het beste? We kunnen kiezen uit plek 69 of 137. Alvast bedankt!

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?