Vraag en Antwoord Camping Barco Reale ****

Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Barco Reale**** bij:

Plaats 364 (0 reacties)
Femke 19 januari 2015

Hallo allemaal, We zijn ons aan het oriënteren om in de zomervakantie een keer naar Toscane te gaan met onze eigen caravan. Plaat 364 is nog vrij. Weet iemand hoe deze plaats ligt en of dit een mooie plaats is? Alvast bedankt voor jullie reacties

plaats 314 (0 reacties)
bianca 12 januari 2015

Wij zijn van plan om deze zomer naar barco reale te gaan en hebben plek 314 aangeboden gekregen. is dit een fijne en veilige plek voor kleine kinderen? zon of schaduwrijk? alvast bedankt voor de reactie

Bereikbaarheid (0 reacties)
Helma 11 januari 2015

Hoe goed is de camping te bereiken..(stijgingspercentage)

Locatie rent a tent op camping Barco Reale (0 reacties)
Bakker 10 september 2014

Op welke plekken staan de tenten van Rent a Tent? Wat is een mooie plek om te staan?

Mooie plaatsjes Barco Reale?! (4 reacties)
mieke2416 19 augustus 2014

Net terug uit IT maar nu alweer zin in een volgende vakantie! We willen volgend jaar juli/aug graag naar Barco Reale. Een ruime plek (maxi pitch) i.v.m. grote tent. Beetje rustig gelegen, bij voorkeur natuurlijk met mooi uitzicht maar ook niet té ver van alle voorzieningen (incluis. sanitair) mede voor onze kinderen van 7 en 9, zodat zij zich ook een beetje zelfstandig kunnen bewegen. Wie is ervaringsdeskundige op deze camping en kan ons tippen voor een fijn plekje voor volgend jaar? Alvast bedankt!!

Primula 23 augustus 2014

Hoi Mieke, op de site van de camping staat een plattegrond. Alle plekken niet te ver van het zwenbad zijn prima voor wat jij zoekt. Het zwembad, de winkel,speeltuin, tafeltennistafel, receptie en restaurant zijn dan makkelijk bereikbaar. Als je meer de heuvel op zit, moet je verder lopen naar al deze voorzieningen.

Goos 27 augustus 2014

Hallo Mieke, Wij komen net terug uit Italie. Wij stonden een week op plek 621. Dit is een hele mooie plek als het gaat om het uitzicht. Dit geldt ook voor de plekken er naast. Een nadeel is wel dat deze plek precies aan de andere kant ligt van de voorzieningen en de entree, waardoor je altijd voor het zwembad, speeltuin en kidsanimatie een flink stuk moet klimmen en dalen. Bovendien loopt dit achterste deel van de camping buiten het hoogseizoen snel leeg, zo hebben wij ervaren. Goos

mieke2416 27 augustus 2014

Bedankt voor de reacties! Inmiddels hebben we ons verdiept in de plattegrond en diverse reacties. Zo veraf van alles lijkt ons inderdaad een bezwaar, met jongere kinderen. We denken nu aan de plaatsen rond 371. Dit lijkt dichterbij de voorzieningen en zou een mooi uitzicht moeten hebben?

Primula 17 oktober 2014

Hoi, 371 is bijna helemaal achteraan op de camping, dus heel ver van alle voorzieningen. Als je niet elke keer een flink eind de steile heuvel op wilt als je naar het zwembad of de winkel gaat, dan is dat geen fijne plek.

Badmuts verplicht? (2 reacties)
Nicole 22 juli 2014

Is de badmuts echt verplicht? Wij waren in Caorle en daar zou dit ook het geval zijn,echter bij aankomst helemaal niet het geval. Inmiddels zijn onze zoons groter en vinden ze dit vreselijk,reden dan om naar een andere camping te zoeken,hoewel moeilijk in Italië want overal verplicht bijna!

laura 23 juli 2014

Hoi, ja die zijn absoluut verplicht. Iedereen draagt ze, dus gênant kan het niet zijn voor ze ;-)

Nicole 23 juli 2014

Top,Laura,dankjewel v terugkoppeling,gaan we de mannen voorbereiden :-))))

Wie weet of jongens een wijde zwemshort aan mogen? (3 reacties)
Ingrid 30 juni 2014

Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat dat niet mag. Maar dat was wel al enkele jaren geleden. En is een badmuts nog steeds verplicht?

Laura 09 juli 2014

Hoi Ingrid, Ja, een badmuts is nog steeds verplicht. Deze kun je voor een euro of 2 dacht ik bij het zwembad kopen en het zijn van die stoffen dingetjes. Onze jongens hadden bandana's op en die waren ook goed gekeurd :-) Over de zwemshort durf ik nu even niet met zekerheid te zeggen of dit nou wel of niet mocht. Ik neig erg naar dat het wel mocht, maar ik weet het niet meer zeker.

Ingrid 09 juli 2014

Dank je wel Laura. We gaan het zondag zien en zijn op alles voorbereid.

Primula 17 oktober 2014

Wijde zwemshorts mogen gewoon, als je maar een badmuts op hebt ;-)

Juni 2014 met baby (2 reacties)
Jessica79 17 april 2014

Is de camping steil? Is het te doen met wandelwagen. Wij hebben dochtertje 14 maanden, is het ook een leuke camping voor echte kleintjes? Zwembad? Babydisco?

Allard 21 april 2014

Volgens mij is de camping wel steil. Wij hebben een zoontje van 1.5 en gaan ook naar deze camping we hebben gevraagd of de plaats geschikt was voor ons zoontje en volgens de camping is onze plaats erg veilig. Maar ervaring hebben wij dus nog niet. Het zwembad weet ik zo niet maar er is wel iets van een kinderbad.

Primula 17 oktober 2014

De camping ligt op een steile heuvel en heeft steile paden. Als je niet teveel wilt klimmen, zoek dan een plek vlakbij de voorzieningen.

Plek nummer 6 een goede plek? (1 reactie)
Ronald 13 april 2014

Wij hebben plek nummer 6 op de camping toegewezen gekregen, zo te zien aan de toegangsweg en vlak bij sanitairgebouw nummer 1. Heeft iemand ervaring met plek nummer 6? Wij zoeken een niet te drukke plek en niet een plek waarbij je last hebt van het sanitairgebouw en bezoekers maar weet niet of dat voor plek 6 geldt. Alvast bedankt !

linda 26 juli 2014

Daar zou ik niet aan gaan staan. Wij stonden op plek 16 prachtige plek. Wel steile helling omhoog.

Terrasjes op loopafstand van de camping? (3 reacties)
Rieke 13 maart 2014

Mijn man en ik vinden het altijd wel gezellig als we 's avonds nog even ergens wat kunnen drinken. Kan dit alleen op de camping of is er nog wat gezelligs of loop- of fietsafstand van de camping?

bobbob 19 maart 2014

de camping heeft een heerlijk terras

Rieke 19 maart 2014

Beste Bob, Dat klopt, maar ben benieuwd of er dichtbij de camping ook wat is.

linda 09 juli 2014

2 jaar geleden op de camping geweest, helaas geen terrasjes, winkeltjes etc. op loopafstand van de camping.

Plek nr 0161 (1 reactie)
Alieke 13 februari 2014

Weet iemand of je dit een prettige plek is? Er staat een Mobile home van de camping zelf. Het lijkt alsof het een mooi uitzicht heeft maar hoor graag van jullie of dit ook zo is!

Wijnand Broer 14 juli 2014

Nummer 161 heeft inderdaad een mooi uitzicht (wij zitten in 164). Let wel op dat je wel op een plek zit waar de animatie heel goed hoorbaar is en dit iedere avond van 20.00 uur tot 22.30 uur (soms nog later) lawaai betekent (disco). Dat geldt overigens voor alle mobile homes op dit deel van de camping. Mocht je dat niet erg vinden, dan is 161 een goede keuze.... (wel zijn de mobile homes op dit rijtje wat verouderd).

Meivakantie (0 reacties)
Arno 07 februari 2014

Wij gaan eerste 2 weken van mei hiernaartoe. Weet iemand hoe het weer er dan is en of er wat te doen is?

Koelkast? (1 reactie)
Bas 07 februari 2014

Weet iemand of je hier ook een koelkast kan huren voor bij je tent?

Ludwig 11 februari 2014

Deze vraag heb ik aan de camping zelf gesteld. We huren namelijk al jaren een koelkast op verschillende campings. Barco Reale heeft wel koelboxen met een motortje, maar deze kosten 5 euro per dag! Aangezien we 17 dagen op de camping zullen verblijven in juli/augustus denk ik er over om zelf maar een klein model koelkast te kopen. (bijna goedkoper en geeft veel meer ruimte)

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?