Camping Stella Mare ***

7,3

8 reviews over Camping Stella Mare in het Nederlands

Hele fijne camping

Engelandvaarders, 8-10-2016

Erg mooi gelegen, mooie tentplekkwn, het eigen strandje is helemaal super, heel rustig en schoon, leuk was het dat er voor de camping een soort van pleintje was met een bar en een slagertje waar je lekkere gegrilde kip kon kopen en een paar restaurantjes, het restaurant en de afhaalpizza op de camping was uitstekend, het winkeltje redelijk goed voorzien, kortom zeker een plek om nog eens terug te keren, sanitair was prims
Gereisd met partner in september 2016

Mooie terrassen camping, prachtige ligging

Fam.R, 29-8-2016

Wij hebben een chalet gehuurd voor 2 volwassenen en 12 jarige dochter. Schoon en praktisch. Voldoende bergruimte in de slaapkamer, goede badkamer, keuken is apart met 4 pits fornuis, koelkast en alle benodigdheden. Aico in slaapkamer(niet in de keuken).

Inclusief beddegoed en handdoeken.Voldoende ruimte om het chalet.

Prachtig uitzicht over de baai, dat was echt bijzonder!

2 stranden vanuit de camping: 1 zandstrand met langzaam afloop( heel geschikt voor kleine kinderen en 1 kiezelstrand zeer geschikt voor snorkelen( steile trappen er naartoe)

Prachtig verwarmd schoon zwembad met badmeester, mooi peuterbad, voldoende ligbedden en parasols.

Animatie dagelijks, met name italiaans, niet nederlands sprekend. Doen goed hun best.Overwegend Italianen, zwitsers en een paar Nederlanders op de camping. Restaurant op de camping heeft heerlijke gerechten.

Flinke hoogteverschillen op de camping, maar er zijn zeer mooie plaatsen met prachtige uitzichten.Centraal toiletgebouw vrij nieuw en erg schoon.

Onze dochter heeft zich prima vermaakt, echter het is geen jongerencamping

( kampvuur, disco en dergelijke)

Het eiland is prachtig, mooie dorpjes. Altijd een lekker windje. Alles goed bereikbaar met de auto.

De camping ligt niet in het meest toeristische deel, soms wat muziek van nabijgelegen camping maar wij vonden het niet storend.

Tip1: huur een bootje voor een aantal uren, prachtige baaitjes bereikbaar

Tip2: huur een accommodatie of huur een plek met uitzicht over de zee(prachtig)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Cool

Willem, 26-2-2016

Top vakantie. Later als we groot zijn komen we terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Hier komen we terug!

Jan-Willem, 20-12-2010

Goed gelegen met direct toegang tot een breed zandstrand (openbaar) met ondiep water en aan de andere kant een rustiger rotsstrand. Prima winkeltje met koude wijn, relaxte bar. Voor de kleintjes (twee meisjes van 3 en 5) is er een gezellige (maar luidruchtige) 'baby dance' 's avonds laat. Het sanitair wordt de hele dag fantastisch schoon gehouden. Zeer rustig gelegen, maar toch op slenterafstand van Lacona, waar nog meer strandjes, eetgelegenheden en andere prettige voorzieningen zijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

gezellige camping op een prachtige locatie

ingrid klanderman, 29-8-2010

wij zijn in augustus onverwacht op deze camping terecht gekomen en hebben het er prima naar onze zin gehad. Geweldige omgeving en leuke gezellige camping.

We zijn weinig Nederlanders tegen gekomen en dat was voor de kinderen (14-16) een beetje jammer. De animatie is vooral voor kleine (Italiaanse) kinderen en is 's avonds soms te luidruchtig. Het personeel op de camping is super vriendelijk, vooral de ontvangst. Zijn zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Het sanitair is netjes maar voor een mevrouw is het moeilijk helemaal alleen bij te houden.

Een straatje van de camping verwijderd kom je op een gezellig sfeervol plekje terecht met een paar heerlijke restaurantjes.

Wij vonden het gezellig en hebben het prima naar ons zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

mooie terrassencamping

miekje, 1-8-2010

Grote camping, vriendelijke receptie, spreken goed engels, rijdt je met een golfkarretje over de camping om de vrije plaatsen aan te wijzen. We stonden naast de nieuwe sanitairgebouwen, heel mooi en schoon, iedere wc had zelfs een handdouche. Stranden zijn zéér smal, en het iets grotere strand is voor meerdere campings, héél jammer dat je je hond(je) niet mee mag neememen naar het strand. Mag trouwens in héél Italië niet meer in de maanden juli en augustus, ook de kleine stranden niet meer. Voor kleine kinderen is er 's avonds animatie maar voor oudere jeugd is er op deze camping niet zoveel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Geweldige camping!

L. Beckman Lapre, 2-1-2009

Wij zijn in de zomer van 2008 [hoogseizoen] op deze camping geweest. Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie, campingplaatsen zijn netjes en goed onderhouden. Voldoende afvalbakken, dus geen rondslingerende rommel. Camping ligt tegen een berg aan, dus minder te begaan voor mensen slecht ter been. Winkeltje heeft alles wat je dagelijks nodig kunt hebben. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ook van het restaurant. Dicht bij zee, maar helaas een heel smal strand. Watersporten en bootjes te huur. Ook daar zijn ze vriendelijk. Eten is prima. Wij zaten in een caravan die uitstekend was en van alle gemakken voorzien. Augustus is wel de maand dat heel Italie met vakantie is! Wij gaan er zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

m piet, 6-2-2008

goede camping aan zee

hele mooie plaatsen met uitzicht (inden de goede bemachtigd)

leuk personeel

restaurant op camping voldoet prima en gastheer is zeer vriendelijk

kleine winkel aanwezig voor dagelijkse behoefte

animatie en andere activiteiten

surfschool

bar

sanitair van nieuwe gebouw is goed het oude gebouw is niet meer helemaal van deze tijd

Gereisd met vrienden in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stella Mare in Lacona (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stella Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stella Mare scoort een 7.29 uit 10 op basis van 19 reviews.