Appartement Castello di Pratelli

Appartement Castello di Pratelli
Castello di Pratelli
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Castello di Pratelli bij:

6 reviews over Appartement Castello di Pratelli in het Nederlands

Prachtige historische agriturismo

Laurens, 15-8-2017

Wij zaten in augustus 2017 1 week in appartement Sangiovese. Dat appartement kent een master-bedroom met wellicht het fraaiste en meest wijdse uitzicht in heel Toscane.

Het appartement kent een uitgebreide uitrusting. We grepen naar niets mis. Het zwembad was prima en bijna altijd waren er voldoende bedjes beschikbaar.

Erg aardige en bereidwillige eigenaar. Gezellige borrel met hem en andere gasten gehad op het kasteel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Er zijn mooiere plekken in Toscane

Marianne, 22-6-2013

Afgaande op de mooie foto's in de reisgids, viel het ons tegen. Erg afgelegen, donker, klein en koud appartement. Onderhoud aan de tuin is wat achterstallig. Wij waren de enige gasten deed s avonds soms spookachtig aan.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Mooie locatie en superrustig

DL, 23-7-2012

Zeer ruim appartement met keuken en 2 slaapkamers gehad. Meubilair was verouderd maar was in stijl van oude gebouwtjes. Enig minpunt: badkamer was verouderd, slechte afvoer in vloer van badkamer en zeepresten in hoek. Het terras van het kasteeltje was op het moment van aankomst niet onderhouden (onkruid). Een tuinman kwam dit wel doen na de 3e dag wellicht omdat het hoogseizoen vanaf juli begint. Het zicht vanop het terras en vanuit het zwembad is adembenemend. Een aanrader voor wie houdt van totale rust en een frisse duik wil nemen zonder gestoord te worden door massa's joelende kinderen. Het toegangsweggetje naar het verblijf is wel onverhard met putten dus oppassen met auto's met lage ophanging. In tegenstelling tot een andere beoordeling gebeurde de afrekening wel correct (toeristentaks incl) en ontvingen we van de eigenaar gratis een flesje zelfgemaakte olijfolie en een fles wijn.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

ongastvrij + vuil

Xavier, 4-7-2012

wij hebben hier 8 dagen verbleven

de ligging is goed maar ...

de "gastheer" heel ongastvrij

vuile badkamer - beschimmelde douchegordijn

slechts een klein afdrooghandoekje - 1 set lakens voor 8 nachten

de gastvrouw totaal niet gezien + gastheer verstopte zich en was niet behulpzaam

bij het afrekenen maakte hij een fout in ons voordeel - waarop wij hem hebben gewezen en dan maakte hij nog een fout

nu stuurt hij dreigmailtjes om 50 euro te krijgen

"Your silence about my right claim is not fair !

Anyway you'll pay to my cousin.

Luca "

gewoon ongeschikte mensen om in de toeristensektor te zitten

echt een afrader !!!

Xavier

Gereisd met partner in juni 2012

een superadres!!!

Jacolien, 26-5-2011

Mijn man en ik hebben 5 dagen doorgebracht in deze idyllische omgeving. Wat een genot, het prachtige uitzicht, het gezellige appartement, het mooie kasteel...

We zijn naar Pisa gevlogen en hebben daar een auto gehuurd.

Het tweepersoons appartement was ruim en knus, de omgeving prachtig. We hebben een paar dagen in Florence doorgebracht en gewandeld in de omgeving.

Wel moet je van rust houden en je realiseren dat je de auto nodig hebt voor boodschappen, heen en weer naar de bakker 's morgens kost je algauw een half uurtje. Maar er was een oven in het appartement, dus wij bakten gewoon onze broodjes zelf, dat ging prima.

Florence is een half uur rijden, zoooooooooo mooi en gezellig!!!!!

Gereisd met partner in mei 2011

"Hier kun je 100 worden"

patricia, 16-8-2010

Bijzonder leuke plek om een week te genieten van het Toscaanse leven. Wij waren met twee dochters (11 en 8) en die genoten van zo af en toe een duik in het zwembad waarna we op pad konden naar de vele mooie plekjes in de omgeving. De eigenaar had vele lekkere eetadressen voor ons dus altijd een goede rede om in de omgeving wat rond te rijden. Op woensdag een heerlijke borrel op het terras van de eigenaar waar we met alle gasten tot de conclusie kwamen dat je hier echt 100 kan worden.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castello di Pratelli in Incisa Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castello di Pratelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castello di Pratelli scoort een 6.83 uit 10 op basis van 8 reviews.