Appartement Poggio del Golf

7,1

7 reviews over Appartement Poggio del Golf in het Nederlands

Geweldig!

Yolanda, 15-8-2017

Prachtig appaartement met een heerlijk groot terras met heerlijk zitje. Schoon zwembad met genoeg ligbedden. Prima airco en mooie inrichting. Heerlijk stevige bedden.

Auto is wel noodzakelijk. Geweldige restaurants in de omgeving.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, dat ook nog prima engels sprak

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Smits Hilversum., 21-5-2007

Heel vriendelijk personeel. Goed onderhouden zwembad en park. Inrichting en schoonmaak laat te wensen over. Het is ook jammer dat het erg gehorig is, Desalniettemin een mooie plek voor een rustige vakantie met veel mogelijkheden in de omgeving.
Gereisd familie in mei 2007

lemmens, 20-5-2007

Appartement is goed verzorgt,we hadden een groot terras met nieuwe meubelen en luifels,mooi zwembad,nieuw fitnisruimte/sauna.Prima engels spekende receptiemedewerkers.bus stopt voor de appartementen,daardoor prima ligging.

wel gehorig en geen airco.

Gereisd familie in mei 2007

M.Willems, 3-8-2006

poggio del golf: erg slechte accomodatie.Vies en slecht onderhouden en verwaarloosd. Zoals gescheurde kapotte uitvalschermen. Vieze verdorde planten/bloembakken met alleen dor blad eraan. Hier keek je vanaf je terrasje tegen aan. Ook was die dorre boel niet recent gesnoeid en was het geheel zeer deprimerend. Ook geen verschoning van 1 setje handdoeken. Prijs was incl. linnengoed en handdoeken. Accomodatie was bij aankomst vies. Ook gelegen aan drukke weg van Sienna/florence.

Al me al zeeeer slechte prijs kwaliteit verhouding.

M.Willems, 3-8-2006

Zeer slechte accomodatie! Vies, zwaar verwaarloosd. Zoals uitvalschermen van accomodaties waar de scheuren en gaten in zaten. De terras/bloem bakken geheel verdord en niet bij gensnoed . Hier keek je vanaf je terrasje tegen aan. Het was om depri van te worden. Geen verschoning handdoeken. Het was gewoon erg slecht onderhouden allemaal. Ook niet rustig gelegen, ligt aan vrij drukke provinciale weg van Sienna naar Florence. De appartementen liggen nog op geen 100 mtr afstand van de weg. Door de hoge laurier struiken zag je de weg niet, maar hoorde je het maar al te goed.

Mooie vergezichten waren door de verdorde boel ver te zoeken.

De prijs kwaliteit is ver te zoeken. Dus ik raad dit niemand aan.!!

Gereisd met partner in juli 2005

M.Willems en N.C. Bosveld, 3-8-2006

Diep Triest ! Deze accomodatie was totaal niet wat we verwacht hadden.

Het was een vieze onverzorgde accomodatie complex. Waarbij de tuin en balkons van de appartementen zwaar verwaarloosd waren. Wij keken tegen vies geel dor blad aan. Dit was zo troosteloos dat we er echt depri van werden.

Het was zeker niet rustig gelegen. Nog geen 100 mtr van ons balkon bevond zich de provinciale weg van Florence en Sienna . De appartementen waren vies en stoffig.Wat alleen misschien een x vernieuwd was, was het gordijntje met bijpassend spreitje. Maar dat kan je toch niet modern noemen. En waar ik helemaal depri van werd was de uitval schermen van enkele accomodaties waar de scheuren en gaten in hingen !! Ook moest je een week met een setje handoeken doen.Het ergste was nog dat de touroperator dit niet een gegronde reden vond en dat zij de accomodatie hadden beoordeeld.

M.Ramaekers, 1-8-2006

Appartementen zijn gedateerd en slecht onderhouden. Beslist geen 4 sterren waard. Het complex heeft een klein zwembad, ligt zeer afgelegen en beschikt over geen enkele faciliteit. Men kan er alleen ontbijten.Je moet 5 km rijden voor een bakker of supermarkt, in de wijde omtrek is niets te beleven. Behalve om een paar dagen te golven raad ik niemand deze accomodatie aan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Poggio del Golf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poggio del Golf in Grassina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poggio del Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Poggio del Golf scoort een 7.08 uit 10 op basis van 7 reviews.