6,4

Matig

11 reviews over Appartement Borgo Osteria Nuova in het Nederlands

Nooit weer!!!

Quinn, 5-7-2009

De ligging van het appartement was goed mooie rustige omgeving.

Het was wel even zoeken voordat je er was veel mensen in de omgeving schijnen ook niet te weten waar het complex zich bevind. De routebeschrijving die we hadden klopte ook niet.

Het appartement zelf was smerig we hebben het zelf moeten schoonmaken zodat je er enigzins in kon verblijven.

Bij de receptie was er vrijwel nooit iemand te bereiken.

In die week dat we daar waren hebben we weinig uitstapjes kunnen maken vanwege de slechte douchecapaciteiten (er was geen water) aangezien we niet gewend zijn smerig de deur uit te gaan.

Kortom je kon dus niets omdat er ook niemand aanwezig was bij de receptie.

Wij raden dit complex iedereen dus af!!!!

Gereisd familie in augustus 2008

vuil en smerig

dirk Heynssens, 17-4-2009

De eigenaar spreekt enkel Italiaans. Het appartement was smerig en vuil. Er was geen warm water. De kranen en het toilet waren verkalkt. Op het balkon lag het vol vuil en sigarettepeuken. Er stonden ook een paar tot op de draad versleten tuinstoelen. Geen uitzicht op het balkon. Je keek op 3 muren.
Gereisd met partner in augustus 2008

rustig en daarom misschien ook wat saai

mieke, 28-7-2008

Prima appartement, lekker zwembad. Er mag wel wat meer omheen gebeuren. Er is alleen een restaurant. Maar verder ok. Lekker rustig maar voor kinderen beetje saai.
Gereisd anders in juli 2008

Jeroen & Vanessa, 14-10-2007

Pluspunten:

- Mooi uitzicht

- Rustige ligging

- Mooi zwembad (wel koud)

Minpunten:

- Routebeschrijving klopt niet (na Gambassi nog een stuk doorrijden en dan pas na de 2e splitsing ligt het aan de linkerzijde).

- Receptie niet/slecht bereikbaar (bij onze ontvangst was niemand aanwezig en moetsen we een mobiel nr draaien wat niet klopte dus was het lastig om de sleutel te krijgen).

- Bij ons appartement geen pannenset en beperkt bestek.

- Diverse gebreken aan huisje (afzuigkap kapot, deel voordeur kon niet open, bergingluik kapot)

- Warm water werkte niet goed en douchestraal is heel dun.

- Balkon erg klein, niet voldoende om op te zitten.

Verder een restaurant met goedkope prijzen maar niet heel bijzonder.

Algemeen ordeel: geen echte aanrader vanwege de slechte service en achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in september 2007

H.M. Lange, 22-9-2007

De mensen aldaar zijn vriendelijk en doen alle moeite om een aangenaam verblijf mogelijk te maken (ook als de gijser niet goed werkt).

De accomedatie is relatief nieuw maar onderhoud laat op zich wachten.

Uitzicht op een Toscaans landschap is geweldig.

De route aanduiding kan beter vanaf het dorpje Gambassi Terme omdat de accomodatie het niet in dit dorpje ligt maar verder de heuvels in.

De borg van € 150,00 werd niet opgevraagd.

Het eten en bediening in het restaurant is goed te noemen.

Bij uitchecken 's morgensvroeg hoeft alleen maar de sleutel in de brievenbus te worden gedeponeerd (geen controle op diefstal en netheid enz).

Toegankelijkheid voor minder validen heb ik minder op gelet!!

Algemeen: een aanrader.

Gereisd met partner in september 2006

Gabriela van Gemert, 22-7-2007

De ligging is goed t.o.v. de bezienswaardigheden in Toscane maar zoals al vermeld langs een toch wel drukke weg. Service is er echter zeer weinig! De receptie is maar matig open en men sprak weinig andere talen dan Italiaans. Omdat het complex bestaat uit een aantal particuliere eigenaren zijn de appartementen nogal veschillend van inrichting en kwaliteit. Geen schoonmaak tijdens je verblijf dus reken op veel zelf doen. Als slaapplaats prima maar toch wel wat duur in vergelijking met andere accomodaties. Niet de Toscaanse allure die de website zou doen vermoeden.
Gereisd anders in juli 2007

Ineke Jansen, 18-9-2006

De omgeving is prachtig. De ligging is centraal en daardoor gunstig t.o.v. de bezienswaardigheden.Het appartement was echter heel vies en de receptie vond het niet nodig om er iets aan te doen. Service, ook qua schone handdoeken was slecht.De weg, die langs het complex loopt zorgt voor geluidsoverlast.

Jammer, het is een complex waar echt meer uit te halen valt.

Gereisd anders in september 2006

kees, 30-8-2006

Ligging is zeer centraal, alle bezienswaardigheden liggen op maximaal 1,5 uur rijden. Appartement matig, de hele vakantie op tuinstoeltjes geleefd vanwege ontbreken bank o.i.d. en veel kontaktgeluiden vanwege stenen vloeren. Zwembad uitstekend met fijne ligstoelen. Receptie zeer beperkt geopend echter wel behulpzaam.
    Gereisd anders in augustus 2006

Raymond en Marjet, 8-8-2006

Het appartementencomplex ziet er mooi en verzorgd uit. Ons appartement was oké. De service kon beter, het slot op de deur zou gerepareerd worden, helaas niet gebeurd. Om nieuwe handdoeken en lakens moesten we zelf vragen.

Het complex ligt op een ideale plek in Toscane, veel te zien en te doen in de omgeving. Helaas is de 'landweg' waar het complex aan ligt erg druk. Wij moesten 's nachts het raam dicht houden om niet steeds wakker te schrikken van langs racende auto's en motoren.

Heerlijk zwembad met prima ligbedden en een schitterend uitzicht.

Gereisd anders in augustus 2006

Lance, 8-8-2006

Prima locatie. Woningen allemaal verschillen maar netjes verzorgd en zeer compleet, soms zelfs een vaatwasser. Mooi uitzicht en prachtig zwembad. Rustige sfeer. Goede locatie voor uitstapjes naar bekende toeristische plaatsen. Inderdaad een aanrader!
      Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Osteria Nuova in Gambassi Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Osteria Nuova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo Osteria Nuova scoort een 6.36 uit 10 op basis van 11 reviews.