Aparthotel Assia Spa

Assia Spa

2 reviews over Aparthotel Assia Spa in het Nederlands

Centraal in Toscane

Marjolein, 2-2-2011

Bij deze agriturismo hebben we een goede tijd beleefd. Het appartement (Collodi) was schoon en netjes ingericht. De airco hebben we niet hoeven gebruiken, maar het was fijn dat ie er was. De ligging is centraal en we konden hiervandaan snel in leuke plaatsjes komen. We hebben ook Parco Pinocchio bezocht, maar daar waren mijn man en ik minder enthousiast over (duur en niet echt een leuk pretpark). We hebben een paar keer gebruik gemaakt van de mogelijkheid pizza's af te halen bij het restaurant, dat was superhandig!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Prima vakantieplek

Roelien, 8-7-2010

We hadden al geboekt toen ik onderstaande recensie las. Ik was wel een beetje geschrokken, dus heb contact opgenomen met de eigenaar. Die meldde mij dat de bewuste medewerker inmiddels daar niet meer werkzaam is. Uiteindelijk zijn we dus gewoon op reis gegaan en daar hebben we geen moment spijt van gehad. Assia is een prima vakantieplek met een heerlijk zwembad (wel badmuts op) en een lekker restaurant. Vanaf Assia waren we in korte tijd in Lucca, Pisa en Florence. Ook erg leuk en dichtbij: San Miniato, een klein vestingsstadje met mooi uitzicht over het Arnodal.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Assia Spa in Galleno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Assia Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Assia Spa scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.