Hotel Albergo La Castellana ****

7,8

21 reviews over Hotel Albergo La Castellana in het Nederlands

Niet naartoe gaan!

Martine, 5-8-2017

Toen wij binnenkwamen werden we zonder een vriendelijk welkom of uitleg over het hotel naar onze kamer gebracht. Wij moesten zelf daarna gaan uitzoeken waar we de WIFI code konden krijgen, waar het ontbijt plaatsvond etc.

Eenmaal op onze kamer wilde we even douchen om op te frissen van onze reis. Echter kwam er geen water uit de douche en moesten wij weer terug naar de receptie. Daar zeiden ze dat het opgelost zou worden. Uiteindelijk hebben we tot aan de volgende avond geen water meer gehad om te douchen.

Later in de middag vroegen we of we konden eten in het hotel, helaas was het restaurant gesloten omdat er een besloten feest (!) werd gegeven in het hotel. Als hotelgast moesten we het maar uitzoeken. Dit feest kwam later die middag in volle gang, inclusief DJ, overvol zwembad en dus geluidsoverlast. Toen wij aangaven bij de receptie dat we het behoorlijk ongepast vonden om hotelgasten aan te nemen terwijl het hele hotel was toegespitst op dit feest, gaven zij aan dat de muziek hopelijk (!) rond middernacht minder zou worden. Boos zijn wij toen in de auto gestapt om maar buiten het hotel ergens te gaan eten.

Toen wij later die avond terug kwamen stond de volledige parkeerplaats vol met auto’s van de feestgangers. Wij konden onze auto onmogelijk nog kwijt terwijl wij dit hotel ook gekozen hadden om de prive-parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in juli 2017

Bella Italia !

Dennis, 29-8-2014

Proper,relaxed,top personeel,top bazin,kindvriendelijk,lekker eten,super uitzicht,mooi zwembad, ruime nette moderne kamer met alle mogelijke faciliteiten. Hier voel je je welkom. De obers lopen de voeten onder hun lijf om je te bedienen. Kamers werden iedere dag spik & span proper gemaakt.

Minpunt - beperkt ontbijt, geen vers brood, geen spek met ei, maar dat weegt niet op tegen de rest.

Ideale uitvalsbasis richting cinque terre, Genua, Pisa, Portovenere, Sestri Levante en zelfs het binnenland als je dat wil.

Echt een fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

trendy hotel

Christiaan, 15-8-2014

Helaas was het niet meer zo goed als vorig jaar. Helaas was de sfeermaker (Giorgio, een broer van de eigenares) er niet meer. Helaas draait het ganse hotel rond de hoofdkelner Fabio en als die er niet is heerst er een complete chaos. Ik vroeg een gin tonic toen Fabio er niet was en kreeg een schweppes aranciata; de gin was niet te bespeuren en toch 6 euro moeten betalen. Meermaals was de bar zelfs niet open als Fabio er niet was: dit wil zeggen dat je van de middag tot de avond niets kon drinken, de bar aan het zwembad was gewoon dicht! Wat ons ook stoorde is het feit dat het ganse dorp daar kwam zwemmen en ALLES inpalmde. Op een dag (toen de hotelgasten uiterste dorst hadden) Werd de bar opengedaan voor jonge gastjes die zich konden uitleven aan sterke drank en alles wat ze maar wilden. De hotelgasten keken ernaar en kregen niets...

Wil toch nog iets goed zeggen: de kamers zijn perfect onderhouden en superclean. Internet werkt perfect, TV zenders ok.

Gereisd met vrienden in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Albergo La Castellana bij:

Hotel met zeer mooi uitzicht.

gweldi, 27-7-2014

Zeer goede service van het personeel!

Het eten is lekker, maar niet uitgesproken. Ontbijt is zeer beperkt.

We hadden een kamer net boven de keuken, met als gevolg dat ons balkon onbruikbaar was wegens de geurhinder! Ook lawaai bij leveringen e.d.

De kamer had een tussendeur met de volgende kamer. Dit is eigenlijk een familiekamer die eigenlijk een lagere kostprijs zou moeten hebben.

Prima zwembad en knap uitzicht!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Fantastisch uitzicht

filiep_d_heedene, 31-8-2013

Eind juli 2013 hebben we er 4 nachten verbleven (half pension) en dit hotel is ideaal als uitvalsbasis naar Cinque Terre en La Spezia. De ontvangst in het hotel is ondermaats omdat geen uitleg wordt gegeven betreffende openingsuren ontbijt, avondmaal en zwembad. De mogelijkheid om gebruik te maken van handdoeken aan het zwembad moesten we zelf vaststellen door het te zien bij andere hotelgasten. Maar dit is dan ook het enige minpunt van dit hotel. Zowel ontbijt als avondmaal gebeuren op het overdekt terras waar het uitzicht werkelijk fenomenaal is. Het eten is er lekker en uitgebreid. De kamers zijn heel ruim en hebben een goede airco. Er zijn voldoende ligstoelen en zonneschermen voorzien aan het zwembad. Regelmatig vinden in het hotelcomplex trouwfeesten plaats maar daar heb je als hotelgast weinig of geen last van. Het personeel is vriendelijk, heel behulpzaam met links en rechts een woordje Engels.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

super albergo met lounge inrichtingen

Christiaan, 15-8-2013

super albergo met lounge inrichting die kraaknet onderhouden wordt. De kamers zijn groot met zeer veel kasten, frigo, flatscreen, kluis en wifi en een super airco. Het zwembad is top en het uitzicht op de baai van La Spezia is fenomenaal. Er wordt zowel 's morgens als 's avonds buiten gegeten. Het eten is allemaal vers en zeer goed bereid met elke dag iets anders.
Gereisd met partner in juli 2013

Aangenaam hotel met prachtig uitzicht !

David, 17-7-2013

POSITIEVE PUNTEN :

-- Schitterend uitzicht op de Middellandse Zee

-- Goede keuken ... zowel ontbijt als avondmaal

-- Zeer aangenaam en vriendelijk personeel

-- Nette en ruime kamers

-- Veel Belgen aanwezig

-- Groot zwembad ... waar plaats genoeg is voor alle gasten !

-- Ideale uitvalbasis voor uitstappen ... Cinque Terre, Pisa, Lucca, Genua, Sarzana, ed.

NEGATIEVE PUNTEN :

-- Drank bij eten niet inbegrepen ... deels ook fout van touroperator om dit niet in de gids te vermelden

-- Weinig weet van prijzen ... is moeilijk om in te schatten hoeveel je uitgeeft

-- Geen nota waarop staat wat je besteld en hoeveel het kost ... dit leidt tot fouten bij de eindafrekening ... zelf bijhouden is aan te raden !

EINDBEOORDELING :

-- Eigenlijk 8.5/10 (maar kan dit niet geven) ... mits wegwerken van negatieve punten zeker 9.0/10

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

wel voor herhaling

ad en henriette, 5-4-2013

2 weken waren wij in dit hotel, een goed ontbijt en het 3 gangen keuze menu s'avonds was uitstekend, de drank was redelijk geprijsd. het was jammer dat je warme eten op een koud bord werd opgediend. daar kon de kok geen verandering in maken. de eigenaren en het personeel waren klantvriendelijk, de kamers waren redelijk schoon de vloer mocht wel beter schoon gemaakt worden, wel voor herhaling
Gereisd met partner in maart 2013

Een aanrader !!

Jalo, 2-12-2012

Hotel is gelegen tegen een berghelling op +/- 200 m boven de zeespiegel. Het uitzicht is werkelijk schitterend - indien het weer goed is kun je buiten ontbijten en dineren met zicht op de Golf van la Spezia. Het hotel is centraal gelegen om de streek tussen Genua en het noorden van Toscane (Pisa - Lucca - Firenze) te bezoeken.

Ontbijt is Italiaans (wie Duitse toestanden gewoon is zal ontgoocheld zijn) - diner (verbleven in halfpension) is uitstekend. De bediening was er één van extremen : één ober kon best vergeleken worden met Manuel, de anderen zetten de vergissingen van deze man echter meestal recht met de onvergelijkbare Italiaanse charme.

Ruim, proper zwembad met voldoende stoelen - ruime kamers met voldoende bergruimte en balkon.

Jammer genoeg geen internethoekje of wifi.

Conclusie : hééél Italiaans hotel. M.a.w. enkele minpuntjes maar die worden meer dan gecompenseerd door al het goede dat dit hotel te bieden heeft.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Italiaans hotel met "franse slag".

E.B. Dijkman, 29-10-2012

Hier 14 dagen verbleven. In eerste instantie leek alles goed maar gaandeweg ging je je store aan dingen die niet goed gingen / waren. Zwembad was vervuild en ook na aandrin gen werd hier niet ingegrepen. Volgens de wegsite is er wifi cq internetcafé: geen van beid. Dus duur internetten. Ontbijt en diner in weekend in een annex vanwege bruiloftactiviteiten in hoofdgebouw, incl. aardag wat lawaai in de avonduren.Menu voor diner vanuit Italiaans vertaald in zeer gebrekkig Engels, Duits en Frans waar de gasten meestal geen touw aan vast konden knopen.Veelal eigen creaties van de chef waar hijzelf een fantasienaam aan gaf. Schoonmaak van kamer goed. Bij problemen en contact met receptiepersoneel is het wel heel gemakkelijk om net te doen dat je geen vreemde talen verstaat/spreekt. Geen kluisje op de kamer en defecte lamp werd nooit gerepareerd ondanks veelvuldig melding daarvan.
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Albergo La Castellana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo La Castellana in Fosdinovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo La Castellana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergo La Castellana scoort een 7.83 uit 10 op basis van 21 reviews.