Bed and Breakfast Villa Luogoceleste *****

9,8

Zoover award

15 tips over Villa Luogoceleste

Wouter, 23-5-2015
Ideaal voor iedere soort vakantieganger, cultuur legio in de buurt, of lui aan het zwembad met een glas prosecco, alles kan. Boeken maar! Beste Tip, doe niet zoals ik en blijf een maand :-)
Lieven , 31-12-2014
Alhoewel het iets kouder is in december, zijn er ook minder bezoekers op de toeristische plaatsen dus alles gaat beetje vlotter.
Anneleen Fastenaekels, 20-9-2014
Aanbevolen restaurants zijn aanraders.

Guy, 4-9-2014
De familyroom is top, met aparte kinderkamer.
Vervloet, 31-8-2014
Paul kent zeer goede restaurants in de buurt, deze staan ook in het boekje vermeld op de kamer. Vraag hem toch maar om te reserveren dan word je nog meer in de watten gelegd in het restaurant.
didier , 26-8-2014

Goede tips: De restaurants waar men mee samenwerkt zijn allemaal van een hoog niveau en zeker Walter Redaelli die we twee keer hebben bezocht. De rit met de Vespa (Montepulciano en Cortona) is iets wat me het meest is bijgebleven. Don’t drink and drive dus ;-) Een week is eigenlijk te kort en vliegt zo voorbij en tegen het einde van onze vakantie was ik aan de rust gewend geraakt. Het was gewoonweg super!

Bedankt Paul voor de gouden tips en goede zorgen !

Corné en Miranda, 28-4-2014
Vraag Paul naar bijzondere restaurants in de nabije omgeving. Ook een scootertocht met de bij de B&B aanwezige scooters is een aanrader.
johan, 2-10-2013
De Vespa trip is een echte aanrader !
Rezy, 22-9-2013
Zorg zeker voor een auto zodat je de omgeving kunt verkennen.
Alain, 10-5-2013
Je kan er uitstekende uitstappen doen en prachtige steden bezoeken (Siena, Firenze,Montepulciano,...)