9,8

Zoover award

156 reviews over BedAndBreakfast Villa Luogoceleste in het Nederlands

Mooie B&B

Carette - Gooris, 15-8-2017

De B&B is een erg mooi gelegen, prachtig panorama en nette gezellige kamers.

Mooie badkamer en de uitbaters geven je veel tips voor uitstapjes.

Het eten was OK.

We miste wel een kleine frigo op de kamer zodat we lokale specialiteiten zouden kunnen bewaren om mee te nemen. Gastvrouw beweert dat er een gemeenschappelijke frigo aanwezig is maar ik zou niet weten waar.

Frisdrank en water zijn beschikbaar aan 2€/drankje. Persoonlijk vind ik dat water gratis zou moeten zijn gezien de warme temperaturen in Toscane. Ook tijdens het avondeten. In andere B&B's waar we geweest zijn, was dit altijd beschikbaar (via grote waterballon met tapkraantje bv)

Het ontbijt is lekker en er was voldoende keuze.

Verder mag de gastheer iets minder "aanwezig" zijn en zou ik met het aftrekken van de bedden enz ... pas beginnen als de gasten vertrokken zijn (en niet als de koffers nog in de kamer staan).

Van alle B&B's die we al bezocht hebben, gaf deze ons een ongemakkelijk gevoel niettegenstaande het gebouw en omgeving supermooi waren. Ook de gastvrouw deed haar uiterste best om het ons naar ons zin te maken. De gastheer zou zich misschien iets meer neutraler kunnen opstellen.

Onze kinderen (tieners van 17 en 15 jaar) waren met hun Iphone bezig aan tafel en dat stoorde blijkbaar anderen maar dit is nu eenmaal zo bij jongeren. Je kan ze moeilijk een papier en kleurtjes geven. Uiteindelijk is het ook hun vakantie.

Deze B&B is een goede uitvalsbasis om verschillende dorpjes en steden in Toscane te bezoeken.

De uitbaters hebben het moeilijk om kritiek te krijgen en gaan onmiddellijk in het defensief ipv te kijken vanwaar de opmerkingen komen en wat ze hieraan in de toekomst kunnen doen. En dat is wel spijtig omdat ze wel willen maar niet beseffen wat nog anders kan.

Toplocatie

Greet De Raeymaecker, 13-8-2017

Toplocatie met prachtig uitzicht op de Toscaanse velden. Je komt er volledig tot rust. Ann en Paul staan altijd klaar met nuttige tips ivm bezienswaardigheden. Hun groot zwembad is een extra troef alsook de vespa's die je kan huren. Onze tieners werden met open armen ontvangen en werden regelmatig bij de gesprekken betrokken. Zij vonden dat heel tof. Ruime kamers, mooie badkamer en voor een vroege vogel staat de koffie al 's morgensvroeg klaar. Kortom bedankt Ann en Paul voor deze mooie week
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtige B&B

Stefan Van Theemsche, 9-8-2017

Meteen bij aankomst voel je je welkom. De locatie is super, de omgeving prachtig.

Ann en Paul weten waar ze mee bezig zijn en laten hun gasten genieten van de omgeving met zeer nuttige tips mbt steden, restaurants...

Het welkomstdiner bij aankomst is zeer goed gevonden na een lange rit en meer dan de moeite waard.

Het ontbijt met vers fruit(sap) , yoghurt, charcuterie, verschillende pecorino kazen met bijhorende honing en regelmatig omelet is gewoon AF.

Er is niks aan te merken op ons verblijf en we zullen het zeker herhalen.

Het was zo leuk om 's morgens vroeg bij een verse espresso of koffie te genieten van het uitzicht over de omgeving.

Stefan

Gereisd familie in juli 2017

Met een hart voor alles wat bij vakantie hoort.

Lucien Van De Steene - Wikiluce, 4-8-2017

Bij Paul en Ann verblijf je bij mensen met een hart voor alles wat bij vakantie hoort: stijlvolle en kraaknette verblijfslocatie, info over de streek en steden, de uitstekende Italiaanse keuken, ontspanningsmogelijkheden, aandacht voor 'het verhaal' van de gasten, ... Top !
Gereisd met partner in juli 2017

Super

Ivan en Els, 24-7-2017

Paul en Ann,

Onze vakantie in Italië was super, wij hebben zeker genoten.

Jullie B&B is een echte aanrader, jullie zijn er ook voor de gasten. Ook het huren van de Vespa's is een pluspunt. Wij kunnen alleen maar bevestigen wat andere gasten schrijven over jullie B&B.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ivan en Els

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een topper!

Linda, Christophe, Kobe en Viktor, 20-7-2017

Het was onze 2e keer bij Ann en Paul, en t voelde als thuis komen. Prachtige locatie, altijd alles tot in de puntjes verzorgd, super kookkunsten van Paul, geen moeite is te veel. Ideale uitvalsbasis om de mooiste plekjes van Toscane te ontdekken, met heel veel goede tips van Ann en Paul. Wil je een actieve vakantie of tot rust komen, beide zijn mogelijk, en de toffe sfeer met de medegasten komt vanzelf. Deze plek is echt een aanrader!

Een aanrader

Linda De Mars, 26-6-2017

Een spijtig minpuntje dat we moeten melden, de toegangsweg was vrij hobbelig en avontuurlijk. Voor het overige was alles tot in de puntjes verzorgd.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

"Hemels oord"

Alex, 20-6-2017

Ann, Paul, bedankt voor de fantastische week in jullie prachtige B&B. Wij hebben genoten van jullie prachtige locatie en nogmaals bedankt voor de fantastische culinaire ervaringen in het wondermooie Toscane. Gewoon TOP. Groetjes Veerle & Alex
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische ontspannende ervaring

Sven, 3-6-2017

We hadden een fantastisch verblijf in de B&B van Ann en Paul. Ze hebben er alles aan gedaan om een gezellig en ontspannend plaatsje te maken in het midden van Toscane. Alles ademt rust en verwennerij.

Het landgoed is mooi en modern met een groot infinity-zwembad. Kamers zijn ruim en hebben alle comfort. Alle kamers zijn uitgerust met muggennetten voor de ramen en met air-conditioning.

Ontbijt is werkelijk uitmuntend: een uitgebreid aanbod van verse lokale producten (brood, fruit, kazen, charcuterie, eieren, smoothies, ... enz.). Heerlijke koffie met warme of koude melk, thee, ontbijtgranen, enz, enz, enz, ...

De uitbaters bieden ook optioneel avondeten aan. Wij hebben 3 keer gedineerd en elke keer was het heerlijk. Zelfgemaakte gerechten met verse pasta (dezelfde gemaakt door lokale bewoners). Er is ook een uitgebreid aanbod van lokale wijnen in de kelder voor de gasten.

Ann and Paul zijn altijd te vinden voor tips en informatie voor goede restaurants, pittoreske dorpjes en mooie plaatsen om te wandelen.

De villa wordt elke dag gepoetst, er is een wasservice, koude en warme dranken zijn de hele dag beschikbaar.

Lang verhaal kort: een B&B met 5-sterren-hotel allures.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig en rustgevend!

Gerry, 25-9-2016

Bij aankomst heb je onmiddellijk een adembenemend uitzicht aan het zwembad, zalig wat een rust. Zeer mooie slaapkamer + badkamer. Goede service.

Elk verzoek wordt onmiddellijk aangepakt.

Zijn er dan geen opmerkingen? Ja, de T° van het zwembadwater zou een paar graadjes hoger mogen, maar eens je kopje onder bent geweest is dat ook geen probleem meer.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Villa Luogoceleste in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Villa Luogoceleste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Villa Luogoceleste scoort een 9.77 uit 10 op basis van 162 reviews.