Bed and Breakfast Villa Luogoceleste *****

Villa Luogoceleste
9,8

Zoover award

163 reviews over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in het Nederlands

Vakantie in hartje Toscane buiten categorie

Toos & Cor, 15-10-2017

Een luxe B&B in een geweldig mooie omgeving.

Zowel Ann als Paul doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

De ligging is ideaal om uitstapjes te maken.

Cortona, Arezzo en Sienna al deze mooie steden binnen een half uur bereikbaar.

Toch hebben wij nog het meest genoten van de kleine stadjes in de buurt.

Als wij Terug naar Toscane gaan zullen we zeker in villa Luococeleste verblijven.

Gereisd met partner in oktober 2017

De werkelijkheid overtreft de foto's van de site!

Ludo en Marlies, 8-10-2017

Supergoed: locatie, uitzicht, ontvangst, villa met zalig zwembad, alles 'erop' en eraan, gastvrijheid, tips-zowel van stedenbezoek als uit eten gaan -, lekker eten - topontbijt met eerlijke plaatselijke producten, van heerlijke lunch tot avonddiner-, fantastische wijn- ook om aan te kopen-, prachtig smaakvol gekozen interieuraccenten, vesparent (superleuk)-golf op korte afstand- golden Retriever Ambra!

Onvergetelijke vakantie dankzij Luogoceleste! bij Ann en Paul!

Dankjewel en arrivederci!

Gereisd met partner in september 2017

Een B&B diamant in Toscane

Tom & Britta, 17-9-2017

Een absolute aanrader in het idyllische Toscane.

We verbleven 7 dagen in Villa Luogoceleste in de familiekamer, 2 volwassenen en 2 kinderen (16 en 10 jaar). Onze verwachtingen waren hoog, maar bij aankomst werd onmiddellijk duidelijk dat onze verwachtingen ruimschoots gingen ingevuld worden. De villa en omgeving lijken op een beeldige postkaart. Ann en Paul zijn de warme gastheer/vrouw die niet op een inspanning meer of minder kijken (ondanks de warme temperaturen).

Na 2 weken afkicken, kijken we vooral terug naar:

-de 'infinity pool with a view'. Puur genieten!

-zicht op het glooiende Toscaanse landschap en zonnebloemen.

-lekker, uitgebereid ontbijt met 'latte di fiori' (excuses voor mijn Italiaans) en andere locale, verse producten. Elke dag vers fruitsap klaargemaakt on the spot.

-nette kamers, uitstekende bedden en veel entertainment voor de kinderen (PS3, XBox...)

-optioneel en op aanvraag, uitgebreide (primo e secundo piatto, gelato) en lekkere avondmaaltijd met klassewijnen uit de wijnkelder. In de mate van het mogelijke aangepast aan de voorkeuren van de gasten. De vegetarische lasagna was superlekker!

-ideale uitvalbasis om pittoreske plaatsen te bezichtigen zoals Sienna, Pienza, Cortona, San Gimignano, Montepulciano, Montalcino... met tips en tricks van Ann en Paul.

-genoten van Ambra, Cliquot en Tresor (voor de insiders, dus niet alleen van de kamers...)

Ann en Paul doen er alles aan om de gasten hun verblijf op elk ogenblik zo aangenaam mogelijk te maken. En ze slagen daarin 'cum laude'!

Een absolute aanrader.

@Ann, @Paul, wij komen terug!

Top :-)

Dirk Carine Flo Bene Pieter Lucia, 16-9-2017

Top verblijf Top locatie Top keuken Top gastvrij... m.a.w. Top vakantie !!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel mooie B&B fantastisch uitzicht!

Steenackers Ronald, 3-9-2017

De beste,mooiste B&B om te logeren. Het vakantiegevoel is er meteen.

Bedankt Ann & Paul voor de geweldige week we komen zeker terug!

Groetjes Karen & Ronald

Gereisd met partner in augustus 2017

blijft de absolute max in italie

Wouter, 31-8-2017

De villa is een baken van rust en een toppunt van luxe. Zalig slapen, prachtige natuur, fantastisch eten, en ondanks dat het helemaal anders is dan thuis, doen Paul en Ann er alles aan om je perfect thuis te laten voelen. Het grootste nadeel is het afkicken als je terug thuis komt.

De kamers zijn superproper, luxueus en comfortabel, ontbijt is pico bello, en we hebben ook in de villa gedineerd, italiaanse keuken zoals het hoort, vergezeld van de juiste wijnen (uit de streek) en de correcte uitleg erbij. Des avonds op het lounge terras smaakt het biertje nog beter, met het oog op het indrukwekkende infinity pool. Ik was hier al geweest, ik ben met liefde en plezier teruggegaan, en ik kom er zeker nog eens, liever vroeger dan later.

Gereisd met vrienden in april 2017

"Oase van rust"

Pedro, 28-8-2017

Net terug van een deugddoende,zalige tijd bij jullie in Luogoceleste .

We hebben elke dag genoten van de heerlijke ontbijten,elke dag verse sapje,charcuterie en kazen,de overheerlijke yoghurt met vers fruit,om van te smullen.

Emiel onze zoon had een leuke kamer om in te chillen ,en met zijn twee buddies (Ambra en Cliquot).

Prachtig zwembad met zicht op de Toscaanse velden... om bij weg te dromen.

We genoten drie keer van jullie avondmalen,Super", vooral s'avonds lekker aperitieven met de medegasten op het terras.

We komen beslist terug !

Mooie B&B

Carette - Gooris, 15-8-2017

De B&B is een erg mooi gelegen, prachtig panorama en nette gezellige kamers.

Mooie badkamer en de uitbaters geven je veel tips voor uitstapjes.

Het eten was OK.

We miste wel een kleine frigo op de kamer zodat we lokale specialiteiten zouden kunnen bewaren om mee te nemen. Gastvrouw beweert dat er een gemeenschappelijke frigo aanwezig is maar ik zou niet weten waar.

Frisdrank en water zijn beschikbaar aan 2€/drankje. Persoonlijk vind ik dat water gratis zou moeten zijn gezien de warme temperaturen in Toscane. Ook tijdens het avondeten. In andere B&B's waar we geweest zijn, was dit altijd beschikbaar (via grote waterballon met tapkraantje bv)

Het ontbijt is lekker en er was voldoende keuze.

Verder mag de gastheer iets minder "aanwezig" zijn en zou ik met het aftrekken van de bedden enz ... pas beginnen als de gasten vertrokken zijn (en niet als de koffers nog in de kamer staan).

Van alle B&B's die we al bezocht hebben, gaf deze ons een ongemakkelijk gevoel niettegenstaande het gebouw en omgeving supermooi waren. Ook de gastvrouw deed haar uiterste best om het ons naar ons zin te maken. De gastheer zou zich misschien iets meer neutraler kunnen opstellen.

Onze kinderen (tieners van 17 en 15 jaar) waren met hun Iphone bezig aan tafel en dat stoorde blijkbaar anderen maar dit is nu eenmaal zo bij jongeren. Je kan ze moeilijk een papier en kleurtjes geven. Uiteindelijk is het ook hun vakantie.

Deze B&B is een goede uitvalsbasis om verschillende dorpjes en steden in Toscane te bezoeken.

De uitbaters hebben het moeilijk om kritiek te krijgen en gaan onmiddellijk in het defensief ipv te kijken vanwaar de opmerkingen komen en wat ze hieraan in de toekomst kunnen doen. En dat is wel spijtig omdat ze wel willen maar niet beseffen wat nog anders kan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Toplocatie

Greet De Raeymaecker, 13-8-2017

Toplocatie met prachtig uitzicht op de Toscaanse velden. Je komt er volledig tot rust. Ann en Paul staan altijd klaar met nuttige tips ivm bezienswaardigheden. Hun groot zwembad is een extra troef alsook de vespa's die je kan huren. Onze tieners werden met open armen ontvangen en werden regelmatig bij de gesprekken betrokken. Zij vonden dat heel tof. Ruime kamers, mooie badkamer en voor een vroege vogel staat de koffie al 's morgensvroeg klaar. Kortom bedankt Ann en Paul voor deze mooie week

Prachtige B&B

Stefan Van Theemsche, 9-8-2017

Meteen bij aankomst voel je je welkom. De locatie is super, de omgeving prachtig.

Ann en Paul weten waar ze mee bezig zijn en laten hun gasten genieten van de omgeving met zeer nuttige tips mbt steden, restaurants...

Het welkomstdiner bij aankomst is zeer goed gevonden na een lange rit en meer dan de moeite waard.

Het ontbijt met vers fruit(sap) , yoghurt, charcuterie, verschillende pecorino kazen met bijhorende honing en regelmatig omelet is gewoon AF.

Er is niks aan te merken op ons verblijf en we zullen het zeker herhalen.

Het was zo leuk om 's morgens vroeg bij een verse espresso of koffie te genieten van het uitzicht over de omgeving.

Stefan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Luogoceleste in Foiano della Chiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Luogoceleste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Luogoceleste scoort een 9.79 uit 10 op basis van 169 reviews.