Hotel Villa Carlotta ****

5,8

6 reviews over Hotel Villa Carlotta in het Nederlands

Karakteristiek in het groen

Peter M. Mak, 22-8-2017

Prachtige stadsvilla in het groene deel (Di Bobboli) van de stad. Mooie, hoge kamers met kroonluchter, fraaie hoge ramen maar ook met digitale tv, wifi en airco.

Prima sanitair ook.

Ontbijtbuffet ruim voldoende, zwembad voor na een warme dag in de stad in een zaligheid. Aardig en behulpzaampersoneel, internatinale gasten en eigen parkeerplek. Vlakbij Porto Romano, openbaar vervoer en hoponhopoff bussen. Op wandelafstand van het historische centrum ( hooguit 15 minuutjes van Ponte Vecchio) en al met al een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Matig voor een 4 sterren hotel

Monique klaassen, 5-7-2017

Mooi huis maar erg achter stallig onderhoud...

Kamer was smoezelig veel stof vooral boven het bed daar hangt een siergordijn vol met stof.

Ontbijt stelde niet veel voor er werd weinig aangevuld

Erco is niet op temparatuur in te stellen....of heel koud of uit.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Vieze oude villa

Ingeborg, 5-7-2017

Hotel villa carlotta...., voldeed niet aan de verwachting!!Het is vergaande glorie en erg achterstallig onderhoud. De kamers zijn niet schoon en de stopcontacten vielen bijna van de muur, de airco zat met tape vastgeplakt!! Dan denk je lekker te gaan ontbijten..... Wat een afknapper.... Lege schalen die niet werden aangevuld, nog 3 broodjes en een paar croissants en daar moesten we het mee doen!!! Hier komen we nooit meer!😡
Gereisd met vrienden in juli 2017

Horror hotel

Willeke, 6-7-2016

De ligging is zeer goed van dit hotel maar de rest

de kamers zijn oud en versleten er kwam rook en brandgeur uit mijn stopcontact.

Ze praten bijna geen Engels en de mensen zijn griezelig.

Het hotel is bed en breakfast.

Gereisd met partner in juni 2016

Rustieke villa in een mooi groen park in florence

Henk, 5-5-2012

Rustieke villa, je waant je in een andere tijd. Wel keurig netjes, schoon en vriendelijk behulpzaam personeel. Een beetje gedateerd, qua voorzieningen (isolatie,airco, geen koffiezetter/airco op kamer). Maar dat wordt allemaal ruimsoots gecompenseerd door de prachtige loatie op loopafstand van het oude centrum.
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Renske van Lexmond, 18-3-2008

Dit hotel is ons prima bevallen. Het is gelegen in de wijk ten zuiden van de rivier de Arno. Veel minder toeristisch, goede eetgelegenheden en meer het gevoel onder de Italianen te zijn. Het hotel is zeer rustig gelegen. Loopafstand naar het centrum is ongeveer 20-25 minuten. Het hotel doet wat ouderwets aan, een beetje als een bed&breakfast (villa). Voor mensen die van strak en modern houden is het niets. De service was uitstekend, we werden goed geholpen bij onze vragen.

Als we teruggaan naar Florence (grote kans) gaan we terug naar dit hotel.

Eettips in de buurt van het hotel: Conte Ugolino en Trattoria Da Ginone (lekker lekker lekker > zeker ook de huisgemaakt desserts)

Gereisd met partner in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Carlotta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Carlotta in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Carlotta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Carlotta scoort een 5.77 uit 10 op basis van 6 reviews.