Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tourist House Ghiberti bij :

1 review over Hotel Tourist House Ghiberti in het Nederlands

Top B&B op Top locatie

e.scheers, 24-10-2014

De 5 kamers van Ghiberti liggen op de eerste verdieping van een oud pand, om de hoek van de Duomo.

Onze kamer was perfect. Simpele maar adequate badkamer, riante bedden, TV, airco, internet, kluisje, minibar (goedkoper dan terras om de hoek).

De kamers aan de voorkant liggen aan een drukke straat, tegenover een ziekenhuis, maar door de dubbele ramen is het er muisstil.

Het ontbijt is ok, broodjes, koffie, etc.

De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam, spreken Engels en hebben ons geholpen met reserveringen voor musea, zodat we niet in de lange rijen hoefden aan te sluiten.

Ghiberti is niet goedkoop maar wij vonden het absoluut het geld waard.

Recommended!

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tourist House Ghiberti in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tourist House Ghiberti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tourist House Ghiberti scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.