BedAndBreakfast Soggiorno Pezzati Daniela

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Soggiorno Pezzati Daniela bij :

1 review over BedAndBreakfast Soggiorno Pezzati Daniela in het Nederlands

In het centrum maar toch ongelofelijk rustig!!

Willeke, 11-3-2010

We hebben 2 nachten doorgebracht bij Daniela Pezzati. Ligging in het centrum heel dicht bij de mercato en 10 minuutjes lopen vanaf het station. We hadden een kamer aan de tuinkant van het pand. Ongelofelijk rustig voor zo'n centrumlocatie. Keurige, gezellige en schone kamers. Badkamer klein maar nieuw en ook brandschoon. Enige minpuntje vond ik het ontbijt. Allemaal voorverpakt eten. Echter we betaalden slechts 30 euro per persoon voor de 2-persoonskamer en 35 euro voor de 1-persoonskamer. Prima prijs/kwaliteitverhouding naar mijn mening. Op onze laatste dag konden we onze bagage zonder problemen (kostenloos) achterlaten en aan het einde van de dag ophalen.
Gereisd met vrienden in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Soggiorno Pezzati Daniela in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Soggiorno Pezzati Daniela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Soggiorno Pezzati Daniela scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.