Hotel Residenza Fiorentina *

Hotel Residenza Fiorentina
Residenza Fiorentina
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residenza Fiorentina bij:

2 reviews over Hotel Residenza Fiorentina in het Nederlands

Heerlijk hotel op een perfecte locatie in Florence

André, 22-9-2014

Het was even zoeken, maar uiteindelijk vonden wij dit verrassende hotel wat op de tweede etage van een monumentaal pand in het centrum van Florence gelegen is. Een bijzondere ervaring. Onze auto leverden we af bij de parking een paar deuren verder, waarna deze werd afgevoerd naar een locatie elders in Florence. (kosten€26 per dag, maar volkomen betrouwbaar en veilig). De ligging van het hotel is perfect. Midden in het harte van Florence met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Hoewel het pand klassiek en monumentaal is, is de inrichting van het hotel uiterst modern, comfortabel en schoon. Ook het koelkastje ontbrak niet. Het ontbijt was in potentie verreweg het beste wat wij in Italië gekregen hebben. Minpuntje was echter dat blijkbaar het principe op = op gold. En als je dus na 9 uur binnen kwam was al heel veel op en niet meer verkrijgbaar.

Dit is echt een verbeterpuntje!

Verder zouden wij dit hotel aan iedereen die een stedentrip naar Florence gaat of wil maken sterk aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Centraal gelegen

Lemmers, 11-5-2012

Goede locatie. Op loopafstand van het treinstation en de diverse bezienswaardigheden en winkels van Florence.

Klantvriendelijk personeel. Nooit gedacht dat achter de oude deur, de kale hal en de lelijke lift zich dit leuke hotel bevindt. Uitgebreid ontbijtbuffet en zeer schone kamers, zonder balkon.

Parkeren bijna naast de ingang van het hotel, in kleine parkeergarage, is prijzig maar wel praktisch.

Tip: hotel ligt tegenover hotel Unicorno en lijkt in eerste instantie volkomen onvindbaar. Hotel Residenza Fiorentina bevindt zich op de tweede etage.

Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenza Fiorentina in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenza Fiorentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenza Fiorentina scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.