4,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Relais Certosa**** bij :

2 reviews over Hotel Relais Certosa in het Nederlands

een oud muf kot sorry

tom spillebeen, 7-8-2009

het was een mooi domein maar dat was het dan overal schimmel op de muren op het plafond zelfs op de radiator in de badkamer ik wilde me er zelfs niet wassen na 1 nacht zijn we vertrokken onze kledij rook er zelfs naar
    Gereisd familie in juli 2009

Jolanda, 10-8-2007

Prima hotel als je net buiten Florence wilt verblijven. Hotel heeft een zwembad met ligstoelen.

Accomodatie is mooi maar net niet af. Van maandag t/m vrijdag rijdt een busje van het hotel naar het centrum en haalt je daar ook weer op op vastgestelde tijden in de ochtend en middag.

300 meter van het hotel is een bushalte die je ook naaar het centrum brengt.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais Certosa in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais Certosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais Certosa scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.