Hotel President Firenze ****

Hotel President Firenze
President Firenze

1 review over Hotel President Firenze in het Nederlands

Op zich oke, maar volgende keer een ander hotel

GEE, 19-4-2010

Omdat het hotel door een kennis voor ons geregeld was, hebben we het geaccepteerd, maar erg enthousiast waren we niet. Het gebouw stamt uit 1896 en we geloven niet dat er sindsdien nog iets aan gedaan is. Het is een voormalig klooster en het is een hotel met veel potentie, die helaas niet benut wordt. De kamers zijn op zich prima, maar niet geweldig. Ontbijt is zeer eenzijdig, geen bediening of personeel te ontdekken. Er wordt echter veel goed gemaakt door de zeer enthousiaste en servicegerichte receptie, die werkelijk niks te gek is. Aangezien wij gestrand waren door de aswolk, hebben ze ons met veel geholpen en mochten we bijvoorbeeld gratis internetten. Het centrum van Florence is ongeveer 40 min lopen.
Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President Firenze in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President Firenze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel President Firenze scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.