Hotel NH Collection Firenze Porta Rossa ****

Hotel NH Collection Firenze Porta Rossa
NH Collection Firenze Porta Rossa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Collection Firenze Porta Rossa bij:

2 reviews over Hotel NH Collection Firenze Porta Rossa in het Nederlands

geja, 10-5-2004

Het is een prachtig hotel. de ligging is erg goed. Kamers zijn mooi klassiek ingericht...je blijft zo in de sfeer van de stad. Maar wij vonden het hotel personeel erg onaardig soms zelfs erg bot! Meisje bij het ontbijt snauwde vreselijk op gasten wanneer zij iets vroegen! Personeel achter de ontvangstbalie in de hal praten alleen tegen elkaar, erg onfatsoenlijk! geen prettige sfeer. Je moet het echt doen voor de prachtige kamers en de ligging maar daar is de prijs eigenlijk net te hoog voor! Ontbijt stelde ook weinig voor!
Gereisd anders in mei 2004

Liesbeth Kahlman, 4-1-2004

Een werkelijk prachtig hotel (de entree maakt al veel indruk!!) met heel ruime kamers (ca. 6x6 meter). De kamers hebben een oude parketvloer en de meubels zijn antiek, met over het algemeen hoge plafonds. De badkamer kan soms wat klein zijn, maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste. Het hotel ligt heel centraal in het centrum van de stad. 50 meter van het hotel is een parkeergarage (niet goedkoop).Ik ben er nu twee keer geweest en als ik weer naar Florence ga, dan ga ik zeker weer naar dit hotel; kortom: een echte aanrader!
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Collection Firenze Porta Rossa in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Collection Firenze Porta Rossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Collection Firenze Porta Rossa scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.