Hotel Laurus el Duomo ****

Laurus el Duomo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Laurus el Duomo bij:

2 reviews over Hotel Laurus el Duomo in het Nederlands

m.s., 10-3-2007

Groot pluspunt van Laurus Al Duomo is de ligging, ook goed bereikbaar vanaf de bushalte.Minpunten vond ik het af en toe humeurige personeel, het feit dat er geen restaurant was en de bar ongezellig en slecht bezet was qua personeel. De kamers waren keurig schoon, net als de badkamer. Prima bedden. Prima ontbijt. Leuk dakterras. Het hotel ligt aan een drukke straat, onze kamer lag gelukkig aan de rustige achterkant.
Gereisd anders in maart 2007

de pelsmaeker tessy, 1-2-2005

nu reeds 3maal geweest,sinds het vernieuwd is vorig jaar 2004 nog niet.

maar een vriend van mij werkt daar en naar zijn zeggen is het goed gemoderniseerd.dus zou ik toch wel eens een kijkje moeten gaan nemen.

pluspunt:overal zeer dicht tegen

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laurus el Duomo in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laurus el Duomo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laurus el Duomo scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.