Bed and Breakfast Il Terrazzino su Boboli

Bed and Breakfast Il Terrazzino su Boboli
Il Terrazzino su Boboli

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Il Terrazzino su Boboli bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Il Terrazzino su Boboli in het Nederlands

Pas voor verwarring met andere B&B!!

Bosman-Hubert, 7-8-2014

Twee nummers verder in dezelfde straat ligt een andere B&B 'La terrazza du Boboli'. Wij dachten dat we daar gereserveerd hadden en belden daar aan : de eigenaar daar wist niets van onze boeking... tot we de bevestigingsmail toonden, dan was het duidelijk dat we 2 nummers verder gereserveerd hadden. Eerlijk gezegd leek de 'ander' Terrazza véél luxueuzer, zeker de ingang : maar uiteindelijk zijn de kamers van Il Terrazzino meer dan degelijk. Wij hadden de 4 persoonkamers met 2 apparte slaapkamers en een mooie badkamer. Nadeel : de receptie is maar sporadisch beschikbaar. Aan te raden is meteen de uitcheck proberen te regelen om wachten te vermijden. Service is wel goed: de eigenaar (?) spreekt uitstekend Engels en is zeer vriendelijk. Een aangeraden restaurant was schitterend. Oppassen met de parkeergarage : de inrit is stijl , niet geschikt voor grote wagens. Ligging van de B&B (eigenlijk een mini-residentie) is goed : 15 min wandelen tot centrum.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Super B&B

Pia, 19-5-2014

Gelegen aan de rand van de tuin Boboli, op de eerste etage aan een drukke straat. Klein aantal kamers met gelegenheid tot eigen afgesloten autoparking. Gastvrij onthaal, goed engels sprekend en geeft veel informatie. Kamer met balkon, airco, tv, koelkast en mogelijkheid tot maken van koffie en thee. Geen ontbijt mogelijk maar er zitten 2 cafe's op een paar 100 meter met lekkere broodjes en goede koffie (of zelf even broodjes halen bij de Spar die dichtbij zit) Kamers zijn schoon, douche is goed en voldoende ruimte in de kamer. Zeer goede kwaliteit/prijsverhouding. Groot min punt is het vinden van de accommodatie. Je kunt alleen navigeren op het adres ((Viale Petrarca 120) want buiten een klein bordje naast de bel staat het nergens aangegeven
    Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Terrazzino su Boboli in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Terrazzino su Boboli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Il Terrazzino su Boboli scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.