Bed and Breakfast Il Mulo

Bed and Breakfast Il Mulo
Il Mulo

1 review over Bed and Breakfast Il Mulo in het Nederlands

Prima b&b in de buurt van het centrum van Florance

Simone_Willem, 17-5-2014

B&B Il Mulo ligt op zo'n 10 min. loop afstand van het centrum van Florence. Om de hoek stopt een bus die je er ook naartoe kan brengen.

Het B&B ziet er prima uit en is schoon. De eigenaresse is erg vriendelijk en kan goed engels. Het ontbijt is prima en er is gratis parkeergelegenheid in de straat. (wel even aan de eigenaresse vragen waar, want het is niet op ieder deel van de straat).

Enige jammere vonden wij dat het 'terras' eigenlijk enkel gebruikt werd voor de was. Je moest tussen de lakens door om aan een tafeltje te gaan zitten. Én er zijn ontzettend veel muggen! Ons raam stond open toen wij aankwamen, en s'avonds hadden we zeker 20 muggen in onze kamer..

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Mulo in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Mulo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Il Mulo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.