Hotel Hilton Garden Inn Florence Novoli ****

Hotel Hilton Garden Inn Florence Novoli
Hilton Garden Inn Florence Novoli
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Garden Inn Florence Novoli bij:

5 reviews over Hotel Hilton Garden Inn Florence Novoli in het Nederlands

Geweldig hotel voor bezoek aan Florence.

., 1-2-2014

Geweldig hotel in Florence, met de bus (de bushalte ligt op 300m afstand) is de binnenstad snel bereikbaar. Hotel is goed met de auto te bereiken, het hotel biedt in de kelder gratis parkeerplaatsen aan (zeer grote garage). Zal het Hilton tijdens mijn volgende bezoek aan Florence boeken.
Gereisd anders in februari 2014

Mooi stadshotel.

., 16-12-2013

Het Hilton Garden Inn ligt tussen vliegveld en de stad, met de bus of taxi kan je er allebei komen. Het hotel is modern ingericht, met name de slaapkamer heeft me goed bevallen. Voor Zuid-Europese maatstaven is dit ontbijtbuffet goed, bovendien hebben ze ook goed middageten.
Gereisd anders in december 2013

Fantastisch hotel, zou ik opnieuw bezoeken.

., 18-8-2013

Fantastisch hotel met een zeer rustige ligging in een park, vlakbij het Nuovo Palazzo di Giustizia. Ruime hal met vriendelijk personeel. De kamers zijn modern (bijvoorbeeld de kast met glazen deuren) en relatief minimalistisch ingericht. Er hangen geen schilderijen aan de muren; aan een muur hangt er een televisie (helaas slechts met afmetingen van 30x40cm) en aan een andere muur hangt er een grote spiegel. De grootte van de kamer (tweepersoonskamers met zeer breed tweepersoonsbed) is absoluut voldoende en in de badkamer heb je ondanks de badkuip genoeg bewegingsruimte. De ontbijtzaal is licht en vrolijk en er is voldoende ruimte voor individuele reizigers, ook wanneer er een grote reisgroep samen aan het ontbijt verschijnt. De aangeboden gerechten zorgen voor een bevredigend ontbijt. - verdere positieve punten: gratis wifi en LAN, fitnessruimte, een waterkoker op de kamer, een lege koelkast met extra plaats voor. gekochte drankjes en snacks, een magnetron, een wasserette en de mogelijkheid om zelf je was te doen.- Restaurants zijn er behalve in het Hilton niet echt veel (in het nieuwbouwcomplex in Novoli/San Donato zijn de winkels ook nog niet bezet). Een paar minuten verderop is er wel een grote, zeer goed georganiseerde en verzorgde Coop.- Met tde wee buslijnen (22 en 57) vlakbij kan je in ongeveer 10 minuten rechtstreeks in het stadscentrum (Station SMN) geraken. - de luchthaven ligt er slechts een paar kilometer verderop (en indien nodig kan je die te voet bereiken. ik had maar 30 minuten nodig tijdens mijn testwandeling). Ik zal dit hotel zeker opnieuw bezoeken.
Gereisd anders in augustus 2013

Graag weer.

., 11-8-2013

Schoon, compleet en zeer goed gelegen. Gebruikt ik af en toe voor weekendtrips naar Florence. Niets voor gezinnen, althans niet, als je een kindvriendelijk hotel zoekt. Graag weer.
Gereisd anders in augustus 2013

Geen hotel voor een stedentrip.

., 16-5-2013

De kamer was eenvoudig maar heel aangenaam ingericht en schoon. Het personeel had niet de beste kennis en was ook niet erg vriendelijk.
Gereisd anders in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Garden Inn Florence Novoli in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Garden Inn Florence Novoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Garden Inn Florence Novoli scoort een 7.5 uit 10 op basis van 5 reviews.