Hotel Golden Tulip Mirage ****

7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Tulip Mirage bij:

3 reviews over Hotel Golden Tulip Mirage in het Nederlands

Adri van der Weyde, 11-6-2008

Hotel met prima busverbinding met het centrum van de stad. Recepte gastvriendelijk, personeel van het restaurant ongeinteresseerd. Ontbijt zeer matig. De groepen krijgen veel aandacht die ten koste gaat van de individuele reiziger. Wij hadden een rustige kamer die gedateerd was, maar wel redelijk schoon. Bedden waren goed. Hotel was niet duur (Wij betaalden in mei 2008 € 80,- per kamer per nacht incl. ontbijt) en verbleven 5 nachten. Hotel heeft voldoende parkeervoorzieningen en is ook vanaf de snelweg gemakkelijk en snel bereikbaar evenals van het vliegveld van Florence.
Gereisd met partner in mei 2008

anja, 9-1-2007

Hotel was niet duur. Maar had er wel iets meer van verwacht! Wij zijn hier een paar dagen geweest op doorreis afgelopen zomer. De kamer was redelijk. Het ontbijt viel mij tegen.. Wel was het personeel vriendelijk. Het hotel ligt niet heel centraal, maar vooral als je met de auto bent is dit handig, aangezien er ook een parkeerplaats is.
Gereisd anders in januari 2007

René, 26-10-2005

Zeer goed **** hotel, zeer gunstig geprijsd. Ligt op 10 busminuten van het centrum, buskaartjes in het hotel verkrijgbaar. Aanrader, vooral vanwege de uitstekende prijs/kwaliteit!!! Service is top!!!
Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Tulip Mirage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Mirage in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Mirage scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.