Hotel Fenice Palace ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fenice Palace bij:

3 reviews over Hotel Fenice Palace in het Nederlands

Héél mooi hotel

Cici, 13-2-2009

Het hotel is ideaal gelegen, alles is binnen loopafstand.

Mijn kamer was prachtig, heel mooi ingericht met mooie kleuren. Badkamer was vrij ruim en goed voorzien.

Voor mij zeker een aanrader, bij een volgend bezoek aan Firenze weet ik al welk hotel te kiezen.

Het personeel was héél behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2009

Kristof Vlaeminck, 20-12-2007

Dit hotel was echt een ramp en is zijn vier sterren onwaardig.

Onze eerste kamer lag vol met bouwgruis (er waren verbouwingen bezig op dat moment) en de spoelbak van het toilet was constant aan het lopen. Toen we een nieuwe kamer vroegen en de reden opgaven, zeiden ze dat ze van de problemen die we opsomden wisten en gaven een nieuwe kamer. In deze kamer was de airco stuk: deze kon niet worden uitgeschakeld, waardoor het constant 30°C was op de kamer. Kort samengevat: ik raad dit hotel aan niemand aan !

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat het personeel zeer vriendelijk is.

Gereisd met partner in december 2007

Sanne, 13-9-2006

Het hotel heeft een schitterende ligging, op slechts één straat van de santa marie del fiore. de straat is dus redelijk druk, maar binnen merk je daar niets van. de kamers zijn ruim, de badkamer is groot genoeg. Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. binnenin is het hotel erg mooi. Als enig minpuntje misschien de ontbijtuimte, die is nogal klein uitgevallen. het hotel wordt goed onderhouden, alles is zeer proper. Het is aldus een absolute aanrader! zeker voor de prijs die men vraagt.
Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fenice Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fenice Palace in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fenice Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fenice Palace scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.