Hotel Fedora **

Hotel Fedora
Fedora

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fedora bij:

1 review over Hotel Fedora in het Nederlands

Eenvoudig hotel op loopafstand centrum Firenze.

Johan, 20-8-2017

Hotel is gelegen aan drukke doorgaande weg. Het personeel denkt met ons mee wanneer blijkt dat we alleen kopie van id/paspoort bij ons hebben. Wij komen met trein binnen vanaf camping, verblijf is onderdeel van rondtrip Italië. Kunnen bagage achterlaten, plattegrond krijgen we mee en het kamernummer alvast door. bij terugkeer (23.45) is er gewacht en doen we laatste deel incheck!

Lage standaard dat is met name voor de kamer van toepassing, wel goede indeling kinderen slapen op eenpersoonsbed beneden, ouders boven. Badkamer is zowel qua afmeting als standaard minimaal, slonzig douchegordijn en niet afsluitbare deur. Ontbijt simpel het voldoet allemaal, toch blijft de indruk dat de verhouding prijs/kwaliteit niet in balans is. Sterren 2, dat lijkt me niet juist. Bent u gesteld op kwaliteit zoek dan verder, heeft u een flexibele instelling dan kunt u hier beslist terecht. Let nog even op de lift, een prachtig antiek exemplaar dat je in films zou verwachten, top.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fedora in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fedora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fedora scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.