Hotel Duomo ***

Hotel Duomo
Duomo
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Duomo bij:

2 reviews over Hotel Duomo in het Nederlands

mooi gelegen, zeer vriendelijk personeel

John, 3-4-2011

Hotel Duomo ligt verrassend in het centrum, tegenover de kathedraal. Verrassend was de stilte in de nacht. De lift (hotel is gelegen op de 4de) was verrassend en het hotel mooi. Ontbijt was best uitgebreid (tenslotte ontbijten Italianen niet zo veel).
Gereisd zakelijk in april 2011

Janet van Huisstede en Frans Carree, 12-11-2006

Wij hebben 5 dagen in dit hotel gelogeerd. Het was helemaal geweldig. Vanuit ons raam keken we direct op de Duomo. Het is zojuist helemaal opgeknapt. Modern, goed ingericht, mooie materialen, schoon, goed ontbijtbuffet. Vanaf het vliegveld zit je in 25 minuten met de bus bij het centraal busstation. Vanaf daar nog geen 10 minuten lopen naar Hotel Duomo, in hartje Florence. De receptioniste is van oorsprong Nederlandse en heeft leuke tips. Een echte aanrader!
Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duomo in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duomo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duomo scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.