7,3

4 reviews over Hotel Derby in het Nederlands

Goedkoop en vies hostel

Stephanie, 20-10-2008

Hier in de zomer geweest. Hotel zit op de vijfde verdieping van een oud flatgebouw, die nogal naargeestig aandoet. Hotel lijkt meer op een hostel, alles erg arm. Onze kamer zou volgens de man achter de receptie een prachtige view over de duomo hebben... helaas was het ijzeren rolgordijn kapot en hing deze schuin voor het raam waardoor er helemaal niks te zien was! We konden alleen naar beneden kijken en daar lag een vieze onderbroek in de vensterbank. In het bed zaten vlekken en een kakkerlak... badkamer heel vies. Heb er niet gedoucht en alleen maar met slippers gelopen! Het leek alsof we in een foute film waren beland! Enige voordeel is de centrale liggng. Gelukkig waren we er maar één nacht! Wij gaan hier nooit meer terug!
Gereisd met partner in oktober 2008

Cas, 9-4-2008

Hotel ligt in het centrum in een straat met 30 andere hotels en zit op de 5de verdieping (lift aanwezig)

Voor een spotgoedkope prijs (25euro pp)hadden we een nette kamer met een prima douche, eigen toilet, elke dag opgemaakte bedden en nieuwe handdoeken. Niks mis mee, als je geen echte luxe zoekt.

Ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel!!

Ontbijt was simpel maar met koffie, jus, croissantjes, broodjes en voldoende beleg niet verkeerd

Gereisd met vrienden in april 2008

Jozien & Annie, 10-1-2008

Wij waren hier in november en het was bovenverwachting. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer is niet groot maar van alle gemakken voorzien. Qua ligging kon het niet beter. Jammer dat er 's morgens zoveel verkeer door de straat komt. Wij hadden een kamer aan de voorkant.. misschien dat het aan de achterkant minder rumoerig is. Maar dan hadden we niet zo'n mooi uitzicht gehad.

Het was in één woord geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in november 2007

Patricia, 24-8-2004

Schoon hotel, goede service, vriendelijk personeel, goede prijs / kwaliteit verhouding. Dichtbij centrum en station
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Derby in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Derby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Derby scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.