Hotel Dèco **

Hotel Dèco
Dèco

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dèco bij:

1 review over Hotel Dèco in het Nederlands

snackers, 26-4-2006

Het hotel heeft van de buitenkant geen enkele uitstraling: er is alleen sprake van 1 deur.

Om onze hotelkamer te bereiken moesten 75 treden overwonnen worden. alhoewel in diverse documentatie beweerd wordt dat er een lift aanwezig is, was dit een goederenlift. de lokatie was fantastisch. kort bij het station en op loopafstand van de dome en de wijk san lorenzo. er was een knop voor airco op de kamer. er kwam helaas alleen warme lucht uit de roosters. gelukkig was het niet hoogzomer. de kamer was lekker ruim en schoon. het uitzicht vanuit onze hotelkamer was op een binnenplaats, niet bepaald idyllisch. helaas kwamen hier ook de ventilatieafvoeren van de ondergelegen restaurants uit: (lekkere) etensgeuren en geluidsoverlast. van ticketreservering was geen sprake. personeel sprak beperkt engels.

al met al hebben we toch een hele fijne vakantie gehad. de mindere dingen hebben onze vakantievreugde niet in de weg gestaan. toch een aanrader (prijs-kwaliteitsverhouding was ok.)

Gereisd met partner in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dèco in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dèco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dèco scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.