Hotel California ***

7,5

6 reviews over Hotel California in het Nederlands

Een aanrader

Rita, 6-8-2009

Ben je op zoek naar een hotel dat centraal gelegen is om zo Firenze te verkennen? Dan is dit het perfecte adres. Jonge hoteleigenaars die volop bezig zijn om het hotel op en top te krijgen. De kamer die wij kregen was voorzien van airco, tv en een mooie badkamer. Dit hotel is zeker zijn 3 sterren waard. Alle bezienswaardigheden bevinden zich binnen loopafstand. Kom je met de trein dan ben op 10 min. aan het hotel. Ik was er reeds voor een 2e maal en weet dat ik terugkeer om het eindresultaat van de restauratie te bewonderen.
Gereisd met vrienden in juli 2009

Liever niet meer

Myrte, 6-8-2009

Airco deed het niet, die ze zouden repareren, wat niet gebeurde. Ramen konden niet open.

Erg slecht personeel. Vooral de vriendelijkheid was ver te zoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

prima uitvalsbasis

renny, 21-9-2008

Ben enkele jaren geleden ook in dit hotel geweest. Toen zag het er allemaal nieuw uit. Helaas is er daarna weinig meer aan onderhoud gedaan.

Kamers zijn redelijk, ontbijt is redelijk, erg vriendelijk personeel.

Een ruim terras waar je bij hoge temperaturen tot heel laat lekker buiten kunt zitten (er mag trouwens wel iets aan meubilair en aankleding worden gedaan) en waar je ook nog een drankje kunt krijgen.

Hotel ligt geweldig t.o.v. het centrum en is een goede uitvalsbasis om Florence te verkennen.

Gereisd familie in september 2008

H.A. Nichting, 5-5-2008

Het was -voor die prijs- een uitermate prettig hotel.

Zo vroeg hadden we nu ook weer niet geboekt en het hotel zat stikvol. Er waren maar 2 of 3 kamers met een balkon en uitzicht op de Duomo. Toch kregen wij een van die kamers. Dat is door mij zeer gewaardeerd.

De mensen -personeel- waren uiterst vriendelijk, behulpzaam en enorm vriendelijk. Ik wil daar best nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2008

van den Berg, 20-4-2008

Eenvoudig hotel. Zeer centraal gelegen waardoor men het centrum van Florence in no time kan doorkruisen. Ontbijt en kamer kunnen als voldoende worden gezien. Prima hotel als uitvalsbasis en niet meer dan dat.
Gereisd met partner in april 2008

renny, 8-9-2006

Een leuk hotel, perfecte ligging in het centrum, en niet al te ver van het station. Ik had de kamer uit de brochure, dus met uitzicht op de Duomo. Alles was heel goed verzorgd. Met een goed ontbijt. Hier kom ik nog eens terug.
Gereisd familie in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor California bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel California scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.