Hotel Alinari ***

Hotel Alinari
Alinari

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alinari bij:

1 review over Hotel Alinari in het Nederlands

Op een goede locatie in het centrum

Conny, 28-9-2011

Dit hotel heeft een fantastische lokatie in de stad. Op nog geen 500 meter van alle leuke restaurantjes, winkeltjes de markt barretjes enz. En het ligt schuin tegenover het station voor bussen en treinen. Het is een 3 sterren hotel dus niet teveel van verwachten. Het ontbijt was maar zeer gewoon, geen kaas, en de gekookte eieren die er schijnbaar wel zijn waren altijd op. De airco maakte veel lawaai in onze kamer, en hadden we echt wel nodig bij 35 + overdag. Nadat we dit gemeld hadden, kregen we een andere kamer aangeboden. Deze airco was ietsje stiller maar het bed was stukken minder dus of dat we er echt beter van zijn geworden is maar te bezien.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alinari in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alinari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alinari scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.