Hotel Alex ***

Hotel Alex
Alex

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alex bij:

2 reviews over Hotel Alex in het Nederlands

hele goede prijskwaliteit verhouding

W.J. Hoetmer, 15-5-2009

Dit hotel was in de periode dat wij er waren ruim 50% goedkoper dan soortgelijke hotels in het centrum. Het centrum ligt op ongeveer 4 km afstand.Er is een zeer goede busverbinding, met op werkdagen 7 vertrektijden per uur en in het weekend 5. De bus doet er afhankeleijk van de verkeersdrukte tussen de 15 en 30 minuten over.

Het ontbijt was voldoende uitgebreid en lekker. De kamers waren wel wat gehorig, maar veel last hebben wij er niet van gehad.

Wij zijn er acht nachten geweest.

Gereisd met partner in april 2009

Debbie, 13-8-2005

wij zijn 1 nacht in dit hotel geweest om te overnachten. Dit was prima te doen. Schone kamer, leuk hotel. We zijn met de bus naar het centrum geweest en dit was prima te doen. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar hier heb je weinig last van. We hadden airco op de kamer dus dat was heerlijk. Onbijt wat simpel maar goed.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alex in Florence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alex scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.