KinderhotelWeer vandaag24°9°
7,5

Op Camping Norcenni Girasole Club (Toscane) is er ook voor tieners een leuk animatieprogramma. Bovendien vind je hier meerdere zwembaden en twee supermarkten. Camping Norcenni Girasole Club is ruim opgezet. Gelukkig brengt het gratis treintje je overal naartoe. Zo ook naar het zwembad op de top van de berg. Op een uurtje rijden van Florence.

We hebben een aantal aanbieders voor Norcenni Girasole Club (Glamping) voor je op een rij gezet:

1629 reviews over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in het Nederlands

Fijne vacantie gevierd.

M vollenberg,
15-1-2019

Mooie camping, veel verschillende accomodaties, veel vertier, flinke hoogteverschillen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Carolina, reservation & sales manager , 21-1-2019

Dear guest,

thank you for sharing your feedback with us. We are very pleased to hear you enjoyed your staying at the Norcenni Girasole Village. We wish you all the best in the hope to see you back.

Kind regards,

Carolina

Geweldig

Willemijn,
9-1-2019

Prachtige camping met geweldige zwembaden. Wel af en toe pittig klimmen richting het zwembad, vooral met kleine kinderen en veel spullen..... heerlijk gegeten en dichtbij mooie plaatsen in toscane. Een aanrader dus

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Carolina, reservation & sales manager , 15-1-2019

Dear Willelmjin,

thank you for sharing your feddback with us. We are please to hear that you liked staying with us. Therefor we hope to see you back here at Norcenni Girasole Village.

Kind regards,

Carolina

Leuke camping voor de wat oudere jeugd

Aranka Kwetters,
25-11-2018

Wij wisten dat het een grote camping zou zijn en dat er flink wat hoogteverschillen waren. Dat is voor gezonde mensen, die goed ter been zijn geen probleem. Bovendien rijdt er een handig treintje om naar de andere kant van de camping te gaan. Alles is goed onderhouden en hoewel de camping groot is, heb je niet die indruk. Door de ligging tegen een heuvel en de aanwezigheid van veel groen oogt het heel vriendelijk. De supermarkt is redelijk compleet en er zijn supermarkten in de buurt. De caravan was netjes en compleet. Jammer dat er geen koffiezetapparaat in zit. De zwembaden zijn heerlijk en het restaurant ook. Gezellig pleintje waar lekker gegeten en gedronken kan worden. Na 23.00 uur wordt het echt rustig op de camping. Van de disco merkten wij helemaal niks. Voor onze zoon van 16 was het geweldig! Fijn idee dat de jeugd voor hun vertier niet buiten de camping hoeft. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Norcenni.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Carolina, reservation & sales manager , 28-11-2018

Dear Aranka, thank you for your feedback. It is a pleasure getting to know that you and your family loved staying with us. We are always looking forward to improve the quality of our guests' experience and we are delighted that we lived up your expectations.

Neckermann

Heerlijke vakantie gehad in mooie omgeving

Wendy,
8-11-2018

Mooie omgeving en een camping waar alles op en aan zit! Wij hadden een stacaravan Fiji 2 bovenin het aparte gedeelte en wij waren daar erg blij mee. Mooi uitzicht en rustig. De zwembaden zijn mooi, de restaurants serveren heerlijk eten en iedereen is vriendelijk van het personeel. Bij de nieuwe wijnbar (zoon van vorige eigenaar) hebben we geregeld gezeten, erg goed en leuke proeverij ook. De omgeving is prachtig: villa van Sting, Greve, marktjes en natuurlijk Florence. Onze kids van 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. De camping is wel erg groot en van boven naar beneden is telkens een pittige wandeling. Alles werd wel erg goed onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Carolina, reservation & sales manager , 20-11-2018

Dear Wendy, we are happy that you enjoyed your stay with us. Every year we work hard to improve our services and we feel very proud reading such positive feedbacks. We hope to have you and your family back with us soon for more fun and relax.

Aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen

Herman,
30-10-2018

Mooie en verzorgde camping in de Toscaanse heuvels. Het leukste zwembad gedeelte is boven daar heb je voor ons gevoel ook wat meer privacy bij de sta-caravan. Pak de trein vanaf Figline e Valdarno voor een bezoek aan Florence (+/- 35 minuten)

Dear Hermann,

thank you for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay at our camping village. We hope to see you again soon for more relax and fun.

Prima camping, komen zeker een keer terug

Monique,
26-9-2018

Grote maar mooi opgezette camping! We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Zaten halverwege de camping waardoor we alles op loopafstand hadden, voor de liefhebber rijdt er ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een treintje, erg handig als je boven op de camping moet zijn want dit is een beste klim. Wij stonden zelf op een stukje van de camping waar caravans trapsgewijs waren neer gezet waardoor we erg veel privacy hadden, een handige oplossing vonden wij!

Zwembaden zijn ruim opgezet en ook overige faciliteiten zijn voldoende aanwezig. Restaurants en take away zijn kwalitatief zeer goed en betaalbaar.

Het enige nadeel is dan misschien de ligging van de camping maar dat weet je in Toscane, daar ligt alles nu eenmaal wat verder uit elkaar. Auto is dus zeker nodig in deze omgeving.

Gereisd met partner in september 2018
Carolina, reservation & sales manager , 20-11-2018

Dear Monique, thank you for your positive feedback. It's such a pleasure when our guests appreciate our village and our job. We are always looking forward to give you the best experience. As you said we are placed in the countryside that is our strength for a better quality of relax away from the hustle and bustle of the city and obviously it takes a little more to get in the nearby places. Anyway we are happy that you and your family enjoyed your stay with us and had plenty of fun. So we hope to welcome you back soon.

Absolute aanrader

jordy,
24-9-2018

Dit jaar van 04-09 t/m 21/09 op norcenni girasol club verbleven in een caravan van touroperator. Deze caravans zijn in deze periode zeker aan te raden ook de wat minder luxe caravans zijn prima vertoeven. De camping vinden wij top. De periode waar wij in heen zijn gegaan is het niet al te druk snap dat als je in het hoogseizoen gaat dat dit anders is maar dat lijkt me logische. Zwembaden top beneden wat meer voor volwassenen en oudere kinderen boven op de berg wat meer geschikt voor de kleintjes hou er rekening mee als je in dit gebied op vakantie gaat dat je geen hekel aan lopen moet hebben. Ook op de camping is het behoorlijk lopen nou rijd er een treintje van sochtends vroeg tot in de late uurtje helemaal top. De restaurants op de camping zijn ook top genoeg keus en niet al te duur. Ook zijn er 2 supermarkten voor nood op de camping want voor de grote boodschappen ga je naar de Lidl of coop in het dorp. Ik kom hier met veel plezier terug.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 04 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear guest,

we are happy that you liked our village and that you gave a positive feedback to our services. We always do our best to provide the best experience. We hope to welcome you back soon.

Zeer goed te doen als je van grote campings bent

Familie B,
18-9-2018

Heel erg groot, dit wisten wij vooraf. Schoon, netjes en goed onderhouden. Wij zaten naast het klimbos. Dit is het centrale deel van de camping vlakbij de supermarkt. Ideale plek Behalve dat ze de containers legen en de winkel bijvullen voor 7u in de ochtend!! Kan echt niet. Tips voor dagjes uit; Arezzo en Montereggioni. De beste pizza's bij 'l Ponte te reserveren bij de receptie en op 5 min rijden.

Dear guests,

thank you for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay with us. Maybe next time you can ask to be placed in a more quiet area of the camping during the booking step. We are happy to satisfy your need to provide the best holiday experience. Hope to see you soon back with us.

De camping is gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht op diverse plekken. Er zijn twee zwembaden, eentje beneden en eentje wat hoger gelegen. Bij het zwembad boven op de berg heb je een prachtig uitzicht. Er rijdt een treintje naar boven toe en dat is prettig want lopen is goed te doen maar wel een klim. Wij hadden deze camping geboekt op basis van de reviews en vanwege de uitvalsbasis naar de dichtgelegen dorpjes Florence, Siena en Pisa. De camping is groot en van alle gemakken voorzien, veel vertier voor de kinderen en het was nog bijzonder druk op de camping. De camping heeft onder andere een supermarkt, restaurants en een ijssalon. Allemaal erg goed. Wij hadden een standaard stacaravan geboekt, geen luxe en prima voor ons 10-daagse verblijf, maar boeken via deze touroperator doen we niet meer. De caravan was absoluut niet schoon. De camping is verder absoluut een aanrader, wij zouden er zo nog een keer naar toe gaan.

Gereisd met partner in september 2018
Carolina, reservation & sales manager , 20-11-2018

Dear guest, thank you for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay with us and that you appreciate the facilities and services we provide. We hope to see you soon.

prima camping als je van groot houdt

Jolijn Boes,
3-9-2018

Grote nette camping alles schoon alles is er veel vertier(marktjes op de camping, foamparty) keuze uit meerdere restaurants prachtige zwembaden vriendelijk personeel

Nadeel veel lawaai( na 23 uur en voor 7 uur)kan een keer gebeuren maar bij ons elke avond. mobiel homes dicht op elkaar toscane is mooi, maar toch miste ik dingen( steden, shops) in de buurt. Je moet het echt hebben van de camping, of de auto pakken

Carolina, reservation & sales manager , 20-11-2018

Dearguest, thank you so much for your review. We appreciate hearing back from our hosts and it seems that in general you widely enjoyed your stay with us. As far as the matter of the noise during the night we are sorry; maybe next time you will choose our village you can ask to be placed in a more quiet area of the camping. We would be very happy to help you taking the best from your experience. We hope to see you soon back with us.

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.