Hotel Villa dei Bosconi ***

Hotel Villa dei Bosconi
Villa dei Bosconi
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa dei Bosconi bij:

2 reviews over Hotel Villa dei Bosconi in het Nederlands

Rustig gelegen, hygiene kan beter

Sander, 5-8-2017

Rustig gelegen aan doorgaande weg. Ontbijt en zwembad heerlijk, hygiene kamer mankeert nogal wat aan, eind juni geboekt dus eigenlijk pas ruim twee maanden open in 2017 echter veel stof aanwezig, bloedspetters van muggen op muur en lampenkappen, douche liep slecht door, lijkt erop dat men hotel geen grondige schoonmaak heeft gegeven aan begin van seizoen. Al met al in onze ogen geen hotel om terug te komen.
Gereisd met partner in juni 2017

Perfecte uitvalsbasis voor dagtrips in Toscane.

Rob&Cindy Post, 16-1-2014

Wij hebben 14 dagen gelogeerd in dit hotel en het gebruikt als uitvalsbasis om per huurauto een gedeelte van Toscane te ontdekken. Heerlijke restaurantjes tussen de 5 en max 10 minuten autorijden, het centrum van Florence op 15 min rijden. Hiervandaan diverse plaatsen bezocht en een zeer fraaie dagtrip gemaakt door het bergachtige gebied. De kamers zijn ruim genoeg en voorzien van een prima badkamer. Alleen een beperkt buffet ontbijt mogelijk maar op verzoek maken ze overdag wel tosti's voor je klaar. De service is werkelijk goed te noemen! Het zwembad is niet verwarmd maar tijdens ons verblijf in juli was de temp. van het water 28 graden, prima dus 😉. Het zwembad loopt af van 60 cm tot max 150 cm. Lopend naar het centrum van Fiesole hebben wij niet gedaan en wij raden dit ook niet aan, er is geen voetpad, het is donker en een behoorlijk stuk lopen, vooral terug naar het hotel is begopwaarts best pittig.
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa dei Bosconi in Fiesole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa dei Bosconi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa dei Bosconi scoort een 7.3 uit 10 op basis van 2 reviews.