Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

8,6

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,3

15 reviews over Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort in het Nederlands

Mooi en schoon park met fijn zwembad

A de Graaf, 20-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het park is groots opgezet en wordt erg goed schoon gehouden. Onze twee kleine kids waren niet uit het zwembad weg te slaan, top aangelegd met aan één kant een inloopzwembad. Leuk ook om aan het strand te zitten voor de afwisseling (bedjes huren wel erg duur). Heerlijke drankjes en hapjes bij de zwembad bar waarbij je in de happy hour zelfs gratis hapjes krijgt. Het buffet restaurant is niet ons ding, maar zag er wel keurig uit. Logde tent was ruim, hele fijne bedden, wel wat karige inventaris. De animatie was wel erg laatkomer, pas de kids dans om 9 uur redde onze kids niet, wel leuk gedaan toen we een keer zijn geweest. Treintje is ideaal, er was er alleen 1 kapot waardoor het geïmproviseerde treintje wel erg weinig plek bood. Wij zaten gelukkig met onze tent niet aan de directe route, vrienden van ons wel. En dan elke 20 minuten een treintje die langs rijdt van s ochtends vroeg tot s avonds laat is wel minder. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk park met wel de nodige aandachtpuntjes

Sjoerd Verweij, 18-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Allereerst het park is groot, ligt mooi in de bossen direct aan het strand, de huisjes zijn oke maar niet meer dan dat. De horeca vind ik wel goed, alleen vind ik het vrij sfeerloos. Het personeel is allemaal heel vriendelijk en klachten worden serieus opgepakt. De kidsclub is ook erg leuk. Helaas hadden wij bij aankomst regen, veel regen, en dat is gewoon zeer vervelend, want dan kan je niet veel doen bij het park. De huisjes zijn te klein om binnen te moeten zitten. Gelukkig werd het de volgende dag droog en dan is het gewoon heerlijk. Het park is autovrij, dus koffers worden door een elektrisch autotje rondgebracht of je kunt het treintje pakken die de hele dag over het park rijdt.

Qua prijs kwaliteit verhouding vond ik het toch wat duur allemaal, maar goed wij hebben ons een week goed vermaakt, mooie omgeving en genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heel erg mooi

Familie Voshaar, 20-8-2017
  • Onderkomen9

Wij zaten met z'n 2en in dit park. Huisje was mooi ruim voor 2 personen. Lekker tweepersoons bed. De buren zaten wel dichtbij maar hier hebben we verder helemaal geen last van gehad. Rustig park doordat je er niet met de auto op mag. Treintje gaat wel om het kwartier dus dat is handig. Strand super mooi en leuke barretjes. We hebben 2 keer pizza gegeten in het restaurant op het park en dat was erg lekker en gezellig. Een paar minuten rijden en je bent bij de Conad of de Coop. Op het park zit ook een supermarkt voor de nodige boodschappen. Zwembad erg mooi en schoon. Al met al een top park! Ze kwamen zelfs ons huisje nog even schoonmaken na een paar dagen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische vakantie

Bianca, 18-8-2017
  • Onderkomen9

Paradu eco resort is een geweldige plek om met je gezin te verblijven.

Heel erg schoon, gezellig en mooi.

Ik heb vooral genoten van de dans en de fitness lessen van Valentina en Cosomo!! Wat een energie hebben die mensen 😘

Nette supermarkt, restaurant heel afwisselend.

Schoon mooi prive strand met restaurant aan het strand ,leuke animatie,

Groeten Bianca x

Fantastic place

Max, 13-8-2017
  • Onderkomen8

Een super vakantie gehad, op dit park organiseren ze ontzettend veel om hun bezoekers bezig te houden met een ontzettend lief animatieteam die hun fantastische best doen. Park is heel erg schoon echt een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch vakantie

Lennart, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Geweldig luxe vakantie. Ontvangst leuk, onderkomen luxe lodge tent (zelfs schoonmaak, airco, WiFi en tv), animatie zeer vriendelijk en van alle markten thuis, eten bij het buffet uitgebreid en bij de pizzeria perfect, zwembaden goed (indien er ook maar iets vies in het zwembad was, werd het gelijk schoongemaakt, mocht je alleen even niet in het zwembad), cocktails bij het zwembad heerlijk en het strand prachtig.
Gereisd anders in juli 2017

Fijn park voor een vakantie met jonge kinderen

Saskia, 11-8-2017
  • Onderkomen9

Een fijn park voor een vakantie met jonge kinderen.

geweldige plek

anna, 10-8-2017
  • Onderkomen10

Super mooi en goed verzorgde camping. Veel schaduw. Animatieteam is geweldig onze kids hebben er echt van genoten, en ook een leuk treintje dat door het park rijdt. Het is erg rustig geen harde muziek of geschreeuw. Een lodge tent is echt een aanrader de huisjes zijn erg klein en op elkaar. Al met al een unieke plek in italie!

Mooi park!

Elma, 2-8-2016
  • Onderkomen8

Het verblijf in de (nieuwe) lodgetent was perfect. Heerlijk gelegen onder de bomen. Opgemaakte bedden en voor ieder handdoeken ter beschikking. Na een week wordt dit verschoond. Keukeninventaris wel wat beperkt. Ondanks dat het park zo goed als vol was, merkte je daar weinig van wanneer je over het park liep. Bij het zwembad wel wat drukker, maar aan het eind van de middag prima te doen. Prachtig strand. Leuke animatie. Heerlijke pizza's. In de winkel is alles te koop. Wil je goedkoper inkopen doen, dan zijn er in Donoratico (nog geen 5 minuten met de auto) 4 supermarkten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer goed en een leuk vakantiepark

Fam. Bos, 6-3-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij waren in juni '15 geweest, wanneer je meer ruimte wilt moet je inderdaad 2 huisjes nemen of een luxer huisje boeken ( wel wat duurder ) qua drukte viel het mee! maar ik denk in het hoogseizoen dat het inderdaad zeer druk kan zijn.

Maar verder alles goed en geen echte slechte punten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paradù Tuscany EcoResort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort in Donoratico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort scoort een 8.58 uit 10 op basis van 19 reviews.