Appartement Le Campacce

Onvoldoende

1 review over Appartement Le Campacce in het Nederlands

Lijkt mooier dan het is

Paul, 20-8-2013

Dit huis uitgezocht op basis van websites. Het gebeurt niet vaak dat we ons zo vergissen. De toegangsweg is rampzalig, zeer steile helling met grote kuilen. Ik kwam er niet tegenop, pas na een paar pogingen. Het huis zelf is wel redelijk, maar een behoorlijke zitgelegenheid ontbreekt buiten. Het zwembad is zeer klein. De eigenaars komen af en toe een half uurtje en doen vrij weinig. Het ontbreekt aan behoorlijk onderhoud, sfeer en aandacht. Het zwembad is voorzien van een paar oude stoelen, die vies zijn. Verder is er overal onkruid, ligt er gebroken glas bij het zwembad etc.

Behoorlijk wat parasols zijn kapot. Als je commentaar geeft, dan krijg je een grote mond. Helaas dus niet tevreden. Er zijn m.i. drie zaken nodig: investeringen, onderhoud en gastvrijheid. Een beheerder die hier heel de dag aanwezig is en klusjes uitvoert zou een goed begin kunnen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Campacce in Donnini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Campacce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Campacce scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.