Hotel Resort Villa Basilewsky ****

Hotel Resort Villa Basilewsky
Resort Villa Basilewsky

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Resort Villa Basilewsky bij:

1 review over Hotel Resort Villa Basilewsky in het Nederlands

een Italiëliefhebber, 24-9-2007

Ondanks het feit dat het restaurant en het naastgelegen zwembad annex fitnesscentrum nog niet in gebruik waren, hebben wij hier een paar mooie dagen gehad. De kamers waren majesteitelijk in een prachtig opgeknapte en stijlvolle villa, heel rustig gelegen in een tuin met grote kastanje bomen aan de rand van Cutigliano, waar een paar prima restaurantjes zijn. De eigenaar sloofde zich 100% voor ons uit. Van hieruit konden we onze uitstapjes naar Lucca, Collodi en het mooie Toscane goed ondernemen. Wij waren er in de lente, maar het is zeker de moeite waard in het najaar te gaan als de bomen er in hersttooi bij staan. Aanrader!
Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resort Villa Basilewsky in Cutigliano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resort Villa Basilewsky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Resort Villa Basilewsky scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.