Vakantiehuis Podere Ca' di Maestro ****

Vakantiehuis Podere Ca' di Maestro
Podere Ca' di Maestro

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Podere Ca' di Maestro bij:

1 review over Vakantiehuis Podere Ca' di Maestro in het Nederlands

Topper, voor wie Rik Felderhof gevoel wil hebben

Marco, 12-8-2010

Wij zijn er eind juli - begin aug 2 weken geweest. Wie Rik Felderhof gevoel wil, moet hier heen. Ligging perfect voor uitstapjes (alles te bereiken binnen 1.30 uur rijden). App zijn modern en er ontbreekt je aan niks. Zwembad is heerlijk na een dagje toeren. Wel last van muggen (maar laat je hierdoor niet weerhouden in app.ment!). De prijs - kwaliteit is echt perfect. De app.ment zijn zeer goed, zelfs met vaatwasser. Het ligt 5 km buiten kern Cortona. De omgeving is al prachtig. Mijn zoon van 8 vond geweldig. De eigenaar is regelmatig aanwezig en staat altijd voor je klaar (spreekt geen Engels). Voor ons was 2 weken wel genoeg, om de dag een stad bezoeken en een dagje rusten bij het zwembad. Nadelen, je hoort weleens de buren, het is niet zo levendig als op een camping. Het is kindvriendelijk. BOEKEN!! Voor ons was het PERFECT.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere Ca' di Maestro in Cortona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere Ca' di Maestro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Podere Ca' di Maestro scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.