Gasthof Fattoria Le Giare

Gasthof Fattoria Le Giare
Fattoria Le Giare
9,7

4 reviews over Gasthof Fattoria Le Giare in het Nederlands

Heerlijke accommodatie met prachtig uitzicht!

Familie, 22-8-2016

Het appartement Le Girasol is heerlijk ruim, schoon en bood veel privacy. De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten. We hebben één dag van het ontbijt gebruik gemaakt en daar is niets op aan te merken. Op een paar minuten loopafstand ligt een klein winkeltje dat vers brood, heerlijke vleeswaren, groente en een heleboel meer verkoopt. De stenen gootsteen met het afdruiprek erboven in een soort kast, vind ik geweldig en is ook nog reuze handig!

Als ik lang nadenk, kan ik één minpuntje vinden. Er is wat weinig comfortabele zitruimte, één tweezitsbank in een vier tot vijfpersoonsappartement.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Wederom een uistekend verblijf !

Ferdy, 14-5-2015

We zijn er voor de derde keer en het was wederom een uitstekend verblijf.

Een fantastische locatie om je vakantie door te brengen.

Zeer warm welkom van Isolina die alles goed verzorgt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Geweldige plek.

marleen, 1-9-2013

Wij zijn net terug van 4 dagen le giare. Alles is er mooi en verzorgd. De eigenaresse is erg aardig. Er zit normaal gesproken alleen ontbijt bij, maar na een aantal keer kletsen over eten besloot ze op onze laatste dag als verassing voor de lunch tiramisu, fruit en bruschetta voor ons te maken. Alles wordt prima bijgehouden en schoongemaakt. Uitzicht geweldig. Voor kids is er een schommel en een glijbaan en natuurlijk een heerlijk zwembad. Wij hebben geweldige dagen gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Fattoria Le Giare bij:

Italiaanse rust en schoonheid!!

Seline Roell, 24-7-2013

Wat een rust, wat een uitzicht! De foto's doen niks af aan de werkelijke situatie. Le Giare is perfect voor op doortocht maar wij hebben ons in 2 weken geen moment verveeld. Dorpjes als Cortona en Perugia zijn absoluut een bezoek waard. Zelfs het centrum van Rome/Florence is perfect te bereiken met de rechtstreekse trein. Maar een dag aan het zwembad is absoluut geen straf! Het uitzicht is werkelijk adembenemend en de gastvrijheid van Isolina en Valentina voortreffelijk. De stenen pizzaoven en barbecue zijn voor iedereen te gebruiken. De plaatselijke bakker en supermarkt liggen op max.10 minuten afstand. Gasfornuis, ijskast, etc. is aanwezig. De grootste luxe is dat de gastvrijheid ervoor zorgt dat je het gevoel hebt alsof je op bezoek bent in je eigen Italiaanse buitenhuis. Alles mag, niets hoeft. Le Giare bevat precies genoeg appartementen om het een kleinschalig gevoel te geven zonder toeristische poespas. De kinderen (DK, BE, NL en CA) hebben heerlijk samen gespeeld/gevoetbald.
Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Fattoria Le Giare bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Fattoria Le Giare in Cortona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Fattoria Le Giare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Fattoria Le Giare scoort een 9.65 uit 10 op basis van 4 reviews.