Vakantiehuis Fattoria la Gabola

Vakantiehuis Fattoria la Gabola
Fattoria la Gabola
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Fattoria la Gabola bij:

5 reviews over Vakantiehuis Fattoria la Gabola in het Nederlands

Leuk met minpunten

Fam Jansen, 21-8-2016

Ontzettend aardige mensen en het vakantiehuis ligt geweldig! Veel privacy ondanks dat er meerdere huisjes op het terrein zijn. Minpunten: veel wespen bij het zwembad zodat we het eigenlijk niet konden gebruiken, enorm veel muggen en ook schorpioenen, zelfs in ons huisje. Ook hadden de eigenaren honden die soms op het grasveld hun behoefte deden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Geweldig

Joep Verstappe, 29-9-2015

Geweldige vakantie, vriendelijke mensen. Alles wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie is aanwezig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

ultiem genieten!

margreet, 4-9-2015

wij zijn met mijn broer en zijn gezin (3 kinderen) en ons eigen gezin (1 kind) met z'n allen in het grootste huisje verbleven. Het was echt te gek! De andere huisjes staan verder weg en werden bijna niet bewoond, of we hebben er niets van gemerkt, want het voelde alsof we er alleen zaten. het uitzicht is werkelijk waanzinnig! Ik kan het alleen maar aanbevelen. inderdaad is de prijs ongelooflijk goed. het zwembad is lekker verkoelend, en je zit zo in allerlei mooie stadjes. de familie is vreselijk aardig en de dochter spreekt erg goed engels. je kan ook van de wasmachine gebruikmaken op het terrein, dat kost 3 euro per was. ik heb zelfs van oma geleerd hoe je zelf pasta kan maken. ze zijn echt heel vriendelijk. De rust is er geweldig. Wij hebben er enorm van genoten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leven als een italiaan in toscane

Gustavo, 9-8-2014

Eigenlijk doe ik La Gabola te kort met zo'n kleine review, want waar moet ik beginnen? Het fantastische uitzicht op Cortona? De centrale ligging in Toscane? De gastvrijheid van familie Dottarelli/Menci? Wij gaan bij voorkeur niet 2x naar het zelfde adres, maar dit is anders. De hele italiaanse familie geeft je het gevoel welkom te zijn en werkt keihard om het je helemaal naar zin te maken. Het hele terrein is goed verzorgd en een schoon zwembad maakt de locatie compleet. De vakantie huizen zijn heerlijk fris en van alle gemakken voorzien. Zelf hoef je bijna niets extra mee te nemen en dat scheelt weer in de auto. Boodschappen kan je in het naburig Camucia doen. De Coop, Spar en Lidl liggen op ongeveer 8 minuten rijden. Wil je uit eten? dan bied Cortona een scala aan trattoria's en restaurantjes. Lekker een dag shoppen? Wat dacht je van Arezzo of de Outlet Valdichiana?
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuke vakantiehuizen in de buurt van Cortona

Eleonora, 31-8-2010

Fattoria La Gabola telt, naast het huis van de eigenaar, 5 vakantiehuizen, variërend in grootte van 4 tm 9 personen. Internationaal gezelschap. Lekker zwembad, voldoende buitenruimte voor kinderen om te spelen, schommel en wip, overdekte parkeergelegenheid, privacy (ieder huis heeft eigen buitenruimte), vlakbij dorpje met bar, bakker en winkel. Centraal gelegen, zodat je veel plaatsen kunt bezoeken. Wekelijkse pizza-avond voor gasten en familie. Dat de koelkast geen vriesvak heeft (in La Turata) en dat er ook geen wasmachine is, went (bovendien is er een wasserette vlakbij). Enige minpuntje: de muggen!!!! (Niet in huis, dankzij horren). Maar verder? OK!!!! Een vakantiehuis in Toscane waarvoor je nou eens niet de hoofdprijs betaalt.....
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fattoria la Gabola in Cortona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fattoria la Gabola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fattoria la Gabola scoort een 8.88 uit 10 op basis van 5 reviews.