Appartement Residentie Fontanelle

Onvoldoende

1 review over Appartement Residentie Fontanelle in het Nederlands

Never nooit meer

Vivian , 8-1-2014

Appartement/vakantiehuisje Fontanelle in Colle di Val d'Elsa in Tosca/Italie is een absolute domper geweest. We hebben vele plekken en accomodaties gehad maar dit slaat alles. Het was super vies en rook muf. Recht voor de deur hondenpoep. Binnen bruin toilet, dode spinnen en vliegen op het bed. Keuken die bijna uit elkaar viel van ellende. De beheerster die we erbij haalden vond het allemaal niet zo erg, Toen we lagen stof aan haar lieten zien en de dode insecten haalde ze haar schouders op. Het was zo erg dat onze kinderen (9 en 11jr oud) zeiden: hier blijven we toch niet he? Het enige mooie was het uitzicht en de rustige ligging. Maar nogmaals het huisje was niet meer dan een verbouwde kippestal die al tijden niet meer gepoetst was. Bespaar je de moeite en het geld en zoek wat anders. Dit willen we niemand aandoen!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residentie Fontanelle in Colle di Val d' Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residentie Fontanelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residentie Fontanelle scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.