4,8

Onvoldoende

4 reviews over Hotel La Casa Toscana in het Nederlands

prima bed & breakfast

wendy, 27-8-2009

dit was het derde adres tijdens onze rondreis door toscane. prima kamer, keurig schoon, met werkende airco. eigenaar was erg vriendelijk en ´s morgens een prima ontbijt gehad. ´s avonds in restaurant el broccheri heerlijk gegeten. klein nadeel is dat de auto onderaan de bult op een parkeerplaats stond.
Gereisd met partner in augustus 2009

dit nooit meer

vd velde, 9-9-2008

deur kon niet op slot

er was maar 1 sleutel van de kamer

geen airco

ramen sloten niet goed

toilet lekte en lagen dweilen onder

slechte parkeer mogelijkheid

wel vriendelijke mensen

niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in augustus 2008

dramatisch

Silvia, 4-8-2008

Het was 29 graden op de kleine benauwde kamer, de airco was kapot en er was geen warm water. Toen we om een andere kamer vroegen, werd de eigenaar boos en zei dat we moesten wachten tot de monteur was geweest. Volgende dag precies hetzelfde, weer 29 graden 's nachts. Eigenaar zat 's nachts om 2 uur hard te praten onder ons raam. Om 6 uur kwamen werklieden boren in naastgelegen pand. Na 2 nachten gillend naar huis! Verder toffe vakantie gehad in Toscane, niks te klagen.
Gereisd met partner in augustus 2008

L.Kersten, 13-10-2007

Dit "hotel"pretendeert 3 sterren te hebben. Op een website staat La Casa Toscane echter als prive verhuurder. Eigenaar ontving ons in trainingsbroek, blote voeten in teenslippers. Slecht ontbijt. Koude blauwe eieren welke door de eigenaar al gepeld waren (dat zag je aan de vingerafdrukken)! Nooit meer.
Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Casa Toscana in Chiusi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Casa Toscana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Casa Toscana scoort een 4.75 uit 10 op basis van 4 reviews.