Appartement Sogno Italiano ****

9,6

24 reviews over Appartement Sogno Italiano in het Nederlands

Een oase

Hanneke hoekstra, 17-6-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad. Heerlijk rustig. De nachtegalen zongen hun lied en s avonds begon de jonge dwergooruil zijn roep. Het huis was ruim genoeg voor 4 mensen waarvan er twee boven de 80. Volterra is een aanrader evenals het klooster.
Gereisd anders in april 2017

Mooi ruim appartement, magnifiek uitzicht.

Noce, 9-9-2016

Een mooi ruim en zeer compleet ingericht appartement met heerlijk terras en fantastische buitenkeuken. Rustige ligging met magnifiek uitzicht.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastiche rust in mooi Toscane

Ton en Corine de Graaf, 15-8-2015

Na jaren drukbevolkte campings te hebben bezocht, wat ook leuk was, hebben we dit jaar voor het eerst een huis gehuurd waarbij er geen overweldigende hoeveelheid mensen aanwezig zouden zijn. Het was in 1 woord FANTASTISCH. Wat een schitterende locatie.

Het huis was werkelijk van alle gemakken voorzien. Wij hadden van de 3 woningen de grootste en we voelde ons er meteen thuis. Uitleg door lokale Italiaanse was prima en op alle vragen werd duidelijk uitleg gegeven. Wij zijn hier 2 weken verbleven en wat had ik graag nog een week bijgeboekt ! Vanuit Garetto zijn de grotere steden prima aan te rijden. Mooi schoon en goed onderhouden complex. Kortom wij hebben genoten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig

harriet, 28-7-2013

Wij waren er met 2 volwassenen en 1 kind (11 jr); zeer ruim, 2 slaap en badkamers, fijne privacy op eigen terras. Van alle gemakken overdadig voorzien. Begeleiding ter plekke en op afstand van eigenaar perfect. Wifi aanwezig, telefoon ontvangst slecht (moet je tegen kunnen: maakt wel echt vakantie....)Genoten van paardrijden (en eten) op Borgo Pignanano en de wijnen van Podere La Chiesa. Zelfs voor de verwende reiziger een aanrader. Wel rekening houden met een klein half uurtje rijden voor de boodschappen.

Fantastisch huis, mooie locatie, perfect verzorgd van 1e kontakt, tot boeking en afloop. Complimenten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Mooi appartement op een prachtige locatie

shagedoorn, 10-10-2012

Het appartement is van bijna alle gemakken voorzien en ligt op een prachtige locatie in een zeer bosrijke omgeving in het erg mooie Toscane. Een heerlijk zwembad met ligbedden, WI-FI internet, TV met Nederlandse zenders, mooi terras met barbeque ect, alom een fantastische plek om volop te genieten en om volledig tot rust te komen. Tevens een goede uitvalbasis om cultuur te snuiven en allerlei steden te bezoeken zoals Virenze, Pisa, Lucca, Siena. Daarnaast was onze contactpersoon erg behulpzaam en klantvriendelijk, het boeken en regelen van de betalingen werden snel en zorgvuldig geregeld en de contacten verliepen erg prettig.

Wat ons betreft in alle opzichten een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Geweldig huis op prachtige plek!

Eveline, 24-8-2012

Zeer fraai en comfortabel huis. Smaakvol ingericht, met veel extra's. Vb. keukenspul, leesvoer, spelletjes, wifi. Prachtige ligging, maar voor boodschappen, restaurants etc. moet je eerst wat kilometers rijden. Vooral erg veel plezier gehad van het mooie zwembad en het heerlijke terras met ligbedjes en buitenkeuken. Veel privacy.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prachtig vakantiehuis!

Carolien, 6-8-2012

Sogno Italiano is een prachtig vakantiehuis. Het ligt heerlijk rustig met een prachtig uitzicht over de bergen. Het huis is van alle gemakken voorzien en heerlijk schoon. Bedden zijn opgemaakt bij aankomst en alle (bad)handdoeken zijn ook aanwezig, erg fijn! Hoef je niet mee te nemen. Prachtig terras met een grote heerlijke tafel om aan te eten met bijbehorende buitenkeuken. Zwembad heerlijk. Heel veel te zien in de omgeving waarvoor je maximaal een uurtje moet rijden met de auto. Het enige wat wij misten was een koffiezaakje om de hoek om even snel een heerlijke italiaanse expresso/latte machiato te drinken. Dit huis is echt een aanrader voor iedereen die een mooi luxe vakantiehuis wil huren en graag wat wil zien van de prachtige omgeving. Ook zeer geschikt om met vrienden/familie het hele huis te huren. Een echte aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Perfect

kees, 20-6-2012

Sogno italiano is een geweldig mooi verblijf op een schitterende locatie. Een prachtig uitzicht vanaf het terras op het toscaanse landschap,met een mooi zwembad, een buitenkeuken, 2 badkamers, nederlandse tv, internet, alles is er. Uitstapjes naar Florence en Pisa is maar een uurtje rijden. Leuke en mooie dorpjes in de buurt met hele goede restaurants. Zeker een aanrader! Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Mooi vakantiehuis met alles erop en eraan

Familie Jacobs, 10-6-2012

Het vakantiehuis is rusting en mooi gelegen in Garetto met een heel mooi uitzicht over de streek. Met een (huur)auto zijn steden zoals Pisa, Volterra, Siena en natuurlijk ook de kust heel goed bereikbaar. Het huisje is heel netjes en compleet ingericht en de eigenaar staat je met raad en daad bij (zelfs via internet). Het huisje heeft een heerlijke buitenkeuken, terras en prive tuin. Ook is er een groot zwembad dat gedeeld wordt met twee andere huisjes. Er zijn heerlijke restaurants in de buurt, maar dit vereist wel een (huur)auto. Het huisje is kindvriendelijk compleet voorzien van speelgoed, babybedje en stoel. Het feit dat je nederlandse televisie kan zien maakt het compleet af en is natuurlijk handig voor de kids bij slecht weer...
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Genieten

Corné, 20-11-2011

Binnen 5 minuten ben je helemaal relaxed. Mooi ruim huis, fijn zwembad en hele mooie omgeving. Vanuit deze locatie kan je met de auto of scooter binnen een korte afstand veel mooi plaatsen bekijken. Zelfs in de herfstvakantie is het nog heel vertoeven in Italy. Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sogno Italiano in Chianni (Pisa), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sogno Italiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sogno Italiano scoort een 9.59 uit 10 op basis van 24 reviews.