Appartement In Borgo **

In Borgo

1 review over Appartement In Borgo in het Nederlands

Erg gezellig en authentiek

Niek, 8-5-2009

Wij hebben echt genoten van onze vakantie in dit huisje. Het is leuk authentiek ingericht waardoor je echt het gevoel hebt dat je bij Italianen op bezoek bent. Vanuit het huisje is er een mooi uitzicht, en er wonen erg vriendelijke mensen in het dorp. Er zijn ook genoeg voorzieningen in de buurt, zoals een klein supermarktje, een bakkerij en cafeetjes. Het is een uitstekende plek om de omgeving te verkennen. Wij hebben o.a. de leuke plaatsen Volterra, San Gimignano, Siena en Casciana Terme bezocht, erg leuk! Wij zijn in de meivakantie geweest (wat ook wel aan te raden is) dan is het lekker rustig, maar wij hebben wel een beetje regen gehad. Als u het niet erg vindt om een stukje verder te rijden is Cinque Terre ook zeker aan te raden om te bezoeken!
Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement In Borgo in Chianni (Pisa), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement In Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement In Borgo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.