8,5

Uitstekend

14 reviews over Vakantiehuis Che Vita in het Nederlands

super vakantieplek

van diepe, 2-9-2016

Als je voor de rust gaat zit je hier zeker goed is heerlijk om van het uitzicht te genieten

zwembad vonden de kinderen super hebben zich goed vermaakt

Minpunt is alleen dat de supermarkt wat verder weg is

We hebben een topvakantie gehad

Gereisd familie in augustus 2016

fantastisch

Boogie, 16-5-2016

prachtige omgeving. Huis, terras en zwembad, schoon netjes en zeer verzorgt.
Gereisd familie in mei 2016

Super locatie

Marian zuidema, 10-9-2015

Dit is een Top vakantiehuis om helemaal tot rust te komen.

Ligging prachtig, huis praktisch ruim ingericht voor 4 personen, ruime slaapkamers. Slaapbank kamer voor 1 persoon is goed, zeker niet met twee volwassenen doen.

Terras ruim en gezellig, zwembad en tuin goed onderhouden en mooie afmetingen.

Omgeving schitterend en goede en gezellige restaurants in omgeving. Ideaal gelegen om plaatsen als Florence, Pisa,Sienna etc te bezoeken. Vluchthaven Pisa op 45 minuten afstand, handig voor evt later komende familieleden

Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijk huis centraal in de Toscaanse heuvels

eshadejonge, 26-8-2014

Het is een heerlijk huis op een pracht plek midden in de Toscaans heuvels. Het uitzicht is fantastisch!

Zoek je een levendige omgeving moet je niet voor dit huis kiezen. Zoek je rust, natuur, ruimte en comfort dan zit je goed.

De ligging is centraal. Alle bezienswaardigheden zijn op rij-afstand.

Fijn zwembad, heerlijke bedden.

Gereisd familie in augustus 2014

Luxe vakantiewoning met schitterend uitzicht

Owen, 7-7-2014

Wij hebben een week doorgebracht in dit vakantiehuis. Vakantiehuis is erg mooi en precies zoals op fotos aangegeven. Wij waren er met 2 volwassenen en 2 kinderen en daar is het huisje uitermate geschikt voor. Uitzicht over de toscaanse heuvels is prachtig. Zwembad was erg lekker en schoon. Wij zaten hier tijdens WK en hebben dus veel plezier beleefd aan de nederlandse sateliet tv. Eniste nadeeltje dat ik kan bedenken is dat het redelijk af gelegen ligt (wel lekker rustig) maar voor brood moet je wel 15 minuten rijden. Door de aanwezigheid van diepvries en oven hebben wij dit niet als een probleem ervaren, we hebben ons gered met afbakbroodjes en toast/tostis. Een absolute aanrader!

We hadden geboekt via bonovivo en dit is uitstekend bevallen. Veel praktische info vooraf, sneller reactie op alle vragen vooraf en toen tijdens onze vakantie er iets kapot ging aan de tv was het binnen een uur geregeld!

Gereisd familie in juni 2014

Prachtige ligging, heerlijk zwembad, alle comfort.

Jose, 7-7-2014

Wat hebben wij heerlijk genoten van de rust en de ruimte en het zwembad.

Lucca, San Gimignano, Siena en Volterra bezocht. Dank voor de handige tips betreft parkeren.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Top adres met veel mogelijkheiden

Victor, 1-8-2013

Een week met vrienden in de 3 huisjes doorgebracht. Onze kinderen (in totaal 8, leeftijd 2-6 jaar) hebben genoten van het zwembad (met diep gedeelte), de tuin, de buitenplaats maar hebben ook af en toe een filmpje gekeken. Als de kinderen een fantastische tijd hebben dan geniet je als ouder ook. Kortom, zeer kindvriendelijk.

Als ouders waarderen wij met name het zwembad, de plekken met schaduw, de buitenkeukens (met prima bbq), internet, nabijheid van verschillende dorpjes en de omgeving (met een racefiets/mountain bike kan je mooie tochten maken).

Het was voor ons de ideale afsluiting na 2 weken kamperen!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Mooie ligging,fijn zwembadje, maar toch...

Marc Vlam, 15-9-2012

Aangezien wij vooral veel buiten hebben geleefd, hebben we fantastisch genoten van Toscane. Veel op pad en aangezien het huisje mooi centraal ligt was dat prima te noemen.

In het huisje was een (slaap)bank, die niet zat en niet lag. In de plaats daarvan in een stoel gaan zitten kon niet, want die was er niet. Relaxed binnen zitten was dus niet mogelijk. Ik ben met last in de rug naar huis gegaan.

Voor die prijs mocht het huisje ook wel wat bieden. (het ontbrak aan o.a. airco, goed meubilair, wasmachine)

Ook niet echt goed: wij hebben de schoonmakers moeten vragen de toilet schoon te maken en de douche. Was anders niet gebeurd want dat is niet standaard in hun werkpakket.(?) Bij een verblijf van 3 weken en een prijs van meer dan 1000 euro per week is dat wel vreemd en niet erg hygiënisch. Ook wordt er niet stof gezogen, je kunt het niet zelf doen, want er is geen stofzuiger in het huisje...Kortom: hygiëne laat zeker te wensen over.

Gereisd familie in januari 2012

Schitterende omgeving in Toscane

Joeri Peeters, 1-8-2011

In mei 2011 zijn wij voor een lang weekend in het prachtige huis 'Che Vita' in Toscane mogen verblijven. Woorden te kort over wat voor een prachtig uitzicht deze locatie je geeft over de natuurvolle heuvels van Toscane. Zeer rustige omgeving en ideale bestemming om te genieten van het leven in Toscane. Veel mooie dorpjes in de buurt. Ook zijn het vliegveld in Pisa en het strand met 30min bereikbaar. Maar het huis beschikt over over een groot zwembad in de tuin. Sochtends heerlijk ontbijten in de rust die de natuur in Toscane heeft. Savonds mooi verlicht zwembad en mooi terras waar tevens ook een extra buiten keuken aanwezig is! De woning van binnen is zeer ruim met 2 badkamers, buiten echt als de prachtige Toscaanse bouwstyle afgewerkt. Te mooi om een goed beeld te geven in tekst. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen. Wij hebben genoten!
Gereisd met vrienden in mei 2011

geweldige plaats midden in de natuur en cultuur

Fam. van den Meiracker, 26-7-2011

Alles voldeed volledig aan de verwachtingen, een fantastisch huis, dat smaakvol verbouwd en ingericht is met alle comfort. Het onderhoud van het zwembad en het huis is professioneel en secuur. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Wel goed voorbereiden hoe je er komt, de routebeschrijving kan beter en mijn TomTom raakte van slag.
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Che Vita in Chianni (Pisa), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Che Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Che Vita scoort een 8.51 uit 10 op basis van 15 reviews.