De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Admiral Palace bij :

1 review over Hotel Admiral Palace in het Nederlands

nooit meer

T. v.d. Berg, 1-11-2009

Grand Hotel Admiral Palace is een mooi nieuw hotel, maar van het management klopt niets.

We waren er eind oktober, net in een periode v. temperatuurwisseling warm-koud. Het was in het hotel zeer onaangenaam koud, (onder de noemer van diverse smoezen kon de verwarming nog niet branden) Na 4 x!! vragen kregen we pas extra dekens. Bij het ontbijt, (na een koude nacht) mochten we niet in de zon in de ontbijtzaal zitten want die was al opgedekt voor de lunch, terwijl we dus bevroren waren. We deden dit toch, met als gevolg dat een deel van het personeel ons de volgende dagen negeerden. Een andere kamer aan de zonkant krijgen ging ook zeer moeizaam. Verder vreemd dat voor zoeen hotel voor het binnenzwembad betaald moet worden. Echter toen onze electriciteit uitviel en we de kamer niet inkonden was de service wel goed. Verder kon je goed de diverse jacuzzi baden in gebruik zijnde horen. Op de avond voor we weggingen ging eindelijk de verwarming branden. De jonge receptionist was onvriendel

Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral Palace in Chianciano Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Admiral Palace scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.