Uitstekend

2 reviews over Appartement Nebbiano in het Nederlands

"Topper"

Benders, 12-8-2008

Dit is zeker een aanrader. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. We hadden een prachtig uitzicht. En het zwembad werd dagelijks goed onderhouden. Het juiste ingrediënt voor een fijne vakantie
Gereisd anders in augustus 2008

Ragnar en Marjolijn Hoek, 9-8-2006

Deze accomodatie is helemaal geweldig, een sfeervoor en mooi ingericht appartementen complex. Met prachtig uitzicht over de heuvels van Toscane. Mooi zwembad en heel veel bezienswaardigheden in de buurt. Je zit hier midden in het wijngebied, dus ga zekere bij een wijnboertje langs.

Een geweldige plek in een geweldig land, wij komen hier zeker nog eens terug want een week is hier echt tekort!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nebbiano in Certaldo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nebbiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nebbiano scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.