Hotel Tornese

7,8

4 reviews over Hotel Tornese in het Nederlands

redelijk tevreden

H.C.van der Weide, 25-6-2009

Het was matig.Het eten was erg karig,de airco deed het niet en de telefoon viel uit.

Verder vonden wij de rijtijden te lang (3,5 tot 4 uur)Het was ook geen mooi strand.De omgeving was prachtig evenals de plaatsen die we hebben bezocht.

Gereisd anders in juni 2009

Hotel wel goed, verkeerde eigenaren

D. Dekker, 11-6-2009

De eigenaren van het hotel waren ongeintereseerd naar ons gezelschap en het stoorde behoorlijk dat de eigenaresse, een wat slonzige vrouw, vaak zat te roken in de keuken en dat 1 van ons zag dat de zoon des huizes eens flink door zijn haren zat te wapperen in de keuken naast het voor ons gereed staande eten. Het is 's avonds behoorlijk rumoerig buiten door ijssalon, cafe met terras en strandweg waardoor het eigenlijk niet mogelijk is om 's nachts de ramen open te hebben.
Gereisd met vrienden in mei 2009

heel dicht bij zee!

vincent en anita, 1-7-2008

Op zich een heel mooi hotel, maar wij hebben toch wel wat minpunten.

Kamer is verzorgd ingericht en schoon, ook prima sanitair. Maar kamer is te krap en klein. Wij kregen er een claustrofobisch gevoel van. Hebben zelfs stoelen op 't balkon gezet om wat extra ruimte te creeëren. Mooi, ruim balkon met 4 pers. zitje en uitzicht op zee en de drukke zijstraat.

Deze zijstraat is gezellig overdag (terrasjes, winkeltjes), maar geeft 's avonds veel herrie van de muziek en terrassen. Gaat tot 's nachts door!

Eten is goed, ontbijtbuffet met voor ieder wat wils, en heerlijk 4-gangendiner op 5e verdieping met schitterend uitzicht. Receptie is vriendelijk, spreekt engels en duits.

Wij waren hier als echtpaar. Er was op dat moment òòk een busgezelschap dat hier 'n week verbleef. Je merkt dan, dat er veel aandacht/tijd van het personeel aan het gezelschap besteed wordt en veel minder aan de "losse" gasten, da's echt merkbaar.

Hotel ligt vlabij het strand, zal zo'n 100 meter zijn.

Gereisd met partner in juni 2008

alfred Kool, 12-2-2008

Het dinér is werkelijk een feest. Perfect Italian food en een perfecte en charmante ober. Daarbij is het zomers uitzicht schitterend vanaf de eetsalon. Vlak bij strand. en Mooie lokatie voor uitstapjes cultuur en strand.
Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tornese bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tornese in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tornese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tornese scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.