135 reviews over Camping Mareblu in het Nederlands

Leuke nette camping

Melanie Strootman, 14-8-2017

2 weken op de camping gestaan, prima camping met mooie plekken in de schaduw. Sanitair prima al miste ik wel de handzeep in de toilet gebouw.

Verder leuk zwembad en mooi strand op loopafstand.

Het enigste minpuntje voor ons was het muziek in de avond. Wij stonden dicht bij het zwembad en bij het entertainment en vanaf 21u tot 23u harde muziek. Persoonlijk houden wij hier niet van en hadden achteraf liever wat verder op de camping gestaan. Ondanks dat hebben we een fijne vakantie gehad.

Genoten!

Figge, 4-8-2017

Wij hebben met 2 volwassen 2 weken op de camping gestaan. We hadden gevraagd om een ruime plek en hebben deze gekregen onder de prachtige parasol-dennen, waardoor we de hele dag schaduw hadden.

Het sanitair is keurig schoon en vanaf elke plek op loopafstand. Het zwembad is niet super groot, maar groot genoeg om even af te koelen en heerlijk schoon. Het strand is op loopafstand en er is mogelijkheid om strandbedjes te huren bij een van de strandtenten.

Er is een actief animatieteam aanwezig die er elke keer weer iets gezelligs van weet te maken.

De camping ligt centraal ten opzichte van vele leuke plaatsjes. Pisa, lucca, volterra, bolgheri, San Gimignano, maar Cecina zelf en Cecina Mare zijn ook zeker de moeite waard! Vanaf de camping rijdt er een treintje naar deze laatste 2 plaatsjes voor o.a. de markt.

Nog een tip: je kan heerlijk eten bij La Ventola richting Vada en bij El Dolphin aan het strand bij zonsondergang.

Het camping personeel is erg vriendelijk en behulpzaa

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping met vriendelijke medewerkers

P. van Die, 2-8-2017

We hebben 1 week doorgebracht in 4/5 persoons mobilhome zonder airco. Caravans staan in de schaduw en het terras voor de mobilhome is overdekt, je hebt altijd schaduw. 's Nachts warm in caravan, wel 1 ventilator aanwezig. Redelijk wat muggen in de avond, was echter te doen. Alle voorzieningen op camping aanwezig en niet te duur. Mobilhomes zijn goed onderhouden. Mensen van de camping zijn vriendelijk en spreken in elk geval beetje Engels. De openbare toiletten en douches zagen er schoon uit. Er staan niet veel stoelen bij zwembad, zwembad zelf is groot genoeg. Het strand op loopafstand is prettig, verder veel stranden in de omgeving met huurbedden en parasol. Vertier op de camping ook OK, was altijd gezellig en lawaai hield op tijd op. Pisa is 3 kwartier rijden en Volterra en San Gimignano zijn ook leuke plaatsjes om te bezoeken. Zoon van 11 en dochter van 14 hadden het prima naar hun zin en ik kan deze camping zeker aanbevelen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mareblu*** bij :

Leuke vakantie en fijne camping

Fam. Drenth, 2-8-2017

Op vakantie met vrouw en twee kinderen (11 en 9) midden juli 2017.. Het is een leuke en mooie camping. Lekker beschut door de pijnbomen. De plaatsten zijn ruim genoeg (ca. 10x10m met iedere plek gemiddeld vier bomen op de hoeken van de plek. De sanitaire voorzieningen zijn okay. Een toilet & douche gebouw is redelijk nieuw de andere zijn wat ouder maar zeker schoon daar is niets aan op te merken! In de buurt van het zwembad is het in hoogseizoen wel drukker op de camping m.n. door de vaste Italiaanse families. Zoek je meer rust vraag dan een plek aan achterzijde (vanaf het zwembad gezien) of juist aan de weg-kant. Wel verkeer maar geen drukke doorgaande weg). Er mogen geen auto’s op de plek blijven staan. Het genereerd veel meer rust en is erg fijn. Tussen 2 en 4 ‘s middags is er helemaal geen beweging qua vervoermiddelen vanwege de ‘Sietsa’ Het strandje dat via een mooi bos lopend bereikbaar is is leuk en groot zat voor de campinggasten. Wel druk in het hoogseizoen en zeker in het weekend als alle Italiaanse familie er ook zitten. Maar wel gezellig! Op het strand twee tentje war van alles is te koop tegen redelijke prijzen. Het animatie team is Italiaans en Duits gericht. Ze kunnen enkele woorden Nederlands en zijn leuke en oprechte mensen. Ze doen echt hun best om het leuk te maken. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Vanaf 20.45 kinderdisco (dan is de gehele camping wel zo’n beetje daar en heus waar erg gezellig. Aanrader.

Mare Blu tot over een paar jaartjes dan komen we weer!.

Leuke kindvriendelijke camping

Frank heuvelman, 31-7-2017

Bescheiden zwembad, 500 meter lopen door het aangrenzende bos en je bent bij het strand. Kinderverhaak en niet te massaal. Bea maakt het animatie feestje compleet!
      Gereisd familie in juli 2017

Geweldige camping, lopend naar strand 500 m.

Rieky, 22-7-2017

Mareblue is een geweldige camping met o.a. Nederlands sprekende receptioniste, alle voorzieningen voorhanden en op 500 m. lopend vanaf de camping naar een mooi strand aan zee. Ruime plaatsen, zwembad, schoon, rustig en alles voorhanden van winkel tot restaurant, waar je heerlijk kunt eten.
      Gereisd met partner in september 2016

Prima vakantie gehad

Erik, 28-10-2016

De plaatsen zijn voor italiaanse begrippen best ruim. Wij pasten met onze cabanon manga precies op een plaats in het midden van de camping. Naar mate je meer naar het zwembad staat wordt het wel drukker op de camping. Dit komt grootendeels door alle italiaanse families die met al hun hebben en houwen naar de camping gekomen zijn, inclusief tv's, kooktentjes en een heleboel fietsen. Zoek je meer rust, boek dan een plek verder naar achteren, gezien vanaf het zwembad. Pluspunt is het verbod voor auto's, het restaurantje op de camping en het strand is dichtbij. Wij liepen altijd een beetje door op het strand, daar was het wat rustiger. Het witte strand bij Vada is echt fijn en de stranden van marina di bibona zijn ook aan te raden. Het animatie team doet echt zijn best om met de minimale middelen die ze hebben er iets leuks van te maken. Onze kinderen vonden het in ieder geval erg leuk om te knutselen en mee te dansen.
      Gereisd familie in augustus 2016

Hele leuke kleinschalige camping

Roos, 14-9-2016

Ik vond de ligging super, leuke steden in de omgeving. Kleine camping met redelijke plaatsen in de schaduw. We hadden een stacaravan geboekt, zonder airco, was echt prima te doen. Restaurant op de camping echt super. Lekker eten en niet al te duur. Wordt veel georganiseerd voor kinderen en bospad naar het strand ideaal. Geen last van muggen gehad en strand bij de camping grotendeels zandstrand en aan de kustlijn wat kiezels.
      Gereisd familie in augustus 2016

Zeer leuke camping

gjleeke, 8-9-2016

Een camping om tot rust te komen. zeer geslaagde vakantie met jonge kinderen.

zon, zee en zwembad. De camping ligt midden in de bossen dus erg relaxt.

Leuk zwembad voor de kinderen en je bent zo bij de zee.

Sanitaire is wat aan de oude kant maar wel erg netjes en word 2x per dag schoon gemaakt super. Wij hebben er 17 dagen gestaan en hadden wel langer willen blijven. Mooi strand en leuke dorpjes om de camping heem om te bekijken.

Misschien volgend jaar weer heen was zeer goed bevallen.

Gereisd familie in juli 2016

zon zee zwembad muggenvrij

Bouwmeester, 9-8-2016

Het dichtsbijzijnde strand is zand, maar heel oud versleten stoffig zand. Heel druk strandje. Geen balsporten en opblaasboten. Wij liepen iets noordelijker door t bos en kwamen dan op een kiezelstrand (waterschoentjes mee!) waar alle ruimte was, we met de opblaasboot de zee op konden, mochten beachballen, etc.

Het zwembad op de camping vraagt iedereen een badmuts te dragen. Duiken en springen van de rand werd oogluikend toegelaten.

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mareblu*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareblu in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareblu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mareblu scoort een 8.02 uit 10 op basis van 156 reviews.