7,8

Op Camping Mareblu verblijf je echt in Italiaanse sferen doordat de gasten voornamelijk Italiaans zijn. Je zit wel enigszins afgelegen, maar met de auto ben je zo in de prachtige Toscaanse dorpen en aan de kust. De animatie en het zwembad op Camping Mareblu (Cecina) zijn leuk voor de kinderen. De havenstad Livorno ligt op drie kwartier rijden.

147 reviews over Camping Mareblu in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad !

S.,
2-9-2018

Wij zijn net terug en wat hebben wij genoten, wat een leuke en gezellige camping. Ons reis gezelschap bestond uit 6 volwassen en 5 kinderen in de leeftijd van 8 tm 15 jaar. Maar voor iedereen was er wat te doen. Mooi zwembad met genoeg bedjes en ook het strand is erg mooi. Bij het restaurant kon je ook goed eten voor een leuke prijs en 's morgens verse broodjes halen bij het winkeltje. De receptie was super vriendelijk en heel behulpzaam. Wij hadden hier slechte recensies gelezen maar wij hebben het zo absoluut niet ervaren. Een aanrader !!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

aardige camping met ruime plekken

Ed,
14-8-2018

De camping heeft eigenlijk een aantal gezichten. Zo is de ligging t.o.v. het strand ideaal. Je loopt door het bos zo naar de camping. Maar het is net even te ver om een paar keer terug te lopen om iets op te halen o.i.d. zeker met de hitte in Toscane. Dus een fiets is praktisch. Het zwembad is klein maar afdoende. De ligbedjes zijn vaak al vroeg bezet door gasten die dagelijks in het zwembad vertoeven. Ook het dragen van een badmuts is verplicht. De camping winkel is meer dan afdoende en heeft elke morgen meer dan voldoende brood op voorraad zodat je rond 10.30 uur prima nog vers brood kunt halen. Er is een groot verschil in kampeerplekken. zo is er een gedeelte waar de plekken kleiner zijn en waar veel Nederlanders staan, maar er is ook een gedeelte waar juist Duitsers, Italianen en Nederlanders staan. daar zijn ruimere plekken. wij stonden op 169 met een De waard Lepelaar, een klein tentje en ons aanhangertje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker niet de laatste keer geweest .

Susanne,
10-8-2018

Mooie grote plaatsen in de schaduw. Sanitair niet nieuw maar erg schoon. Wel geen toiletpapier aanwezig. Stand is op loopafstand via een binnen weg vanuit de camping. Zwembad groot genoeg ( badmuts verplicht). Heerlijk rustige camping. Goede invalshoek hoek om de prachtige Toscane te verkennen.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping

Lianne,
5-8-2018

Heerlijke camping, prima plek met veel schaduw. Fijn dat de camping autovrij is, zo kon onze dochter van 2 vrij spelen! Sanitair is schoon, voor ons belangrijk! Zwembad aan de kleine kant en weinig ligbedden voor in het hoogseizoen. Aardig personeel, ze helpen je goed als dat nodig is.

Eerste week (half juli) weinig nederlanders, vanaf de 2e week heel veel! Oh ja, heeeeeeeeeeeeeel veel muggen dus muggenspray is geen overbodige luxe!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk voor 1x

Senik,
17-7-2018

Mareblu is een prima camping. Wij hadden een super grote plek voor onze De Waard tent. Heerlijk met voldoende schaduw. Vriendelijke mensen bij de receptie en bar/winkel. De pizza's vond ik niet zo lekker dat kan in Italie een stuk beter. De weg naar het strand was mooi door het bos. Strand zelf vond ik wat minder. Te klein en erg druk. Werd ingenomen door Italiaanse families die nog net niet op je handdoek kwamen liggen. Voor je rust moet je hier niet zijn echt een Italiaanse camping met een hoop Italiaans gekwetter. De directe omgeving is niet echt inspirerend. Geen dorpje op loop afstand. Dus vaak de auto in. Wat wij wat minder vonden want qua kilometers viel het wel mee maar je deed er best lang over om ergens te komen. Fijn dat de auto's op een parkeerplaats buiten de camping staan. Sanitair was overigens prima! Netjes en schoon. Voor ons was 1x genoeg we hebben er 18 dagen gestaan.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtige italiaanse camping!

Fam. Hettinga,
11-6-2018

Wat een heerlijke, prachtige camping. Schaduwplek voor de vouwwagen. Gezellig terras en restaurant. Leuk strandje van de camping. Mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Pisa en Florence. Sanitair eenvoudig maar schoon (in hoogseizoen). Allerlei nationaliteiten aanwezig. Wij waren erg positief verrast!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top vakantie

Mayra prins,
12-1-2018

Mareblu is zeer geschikt voor mensen met kleine kinderen. Voor jongeren ook als ze maar vrienden kunnen maken.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super mooie camping

Nicole Westerbeek,
4-9-2017

Mareblu is een mooie autovrije camping waardoor de kinderen mooi kunnen spelen. Tussen 14.00 uur en 16.00 is het rust de oudere vaste Italiaanse gasten mogen dan graag anderen erop aanspreken dat het stil moet zijn. De Kinderen mochten soms zelfs niet eens praten. Verder een mooi zwembad waar goed werd opgelet dat mensen niet handdoekje leggen konden dus altijd wel plek. Het strand ook super en dichtbij. Dus al met al een mooie vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 14 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

italiaanse camping weining internationaal publiek

sylvia van der klauw,
27-8-2017

er is een klein druk strand 5 minuten lopen door het bos aan de camping. Wifi is slecht. Ruime plekken in een pijnbos met schaduw. Goed eten is klein restaurant van camping. goed zwembad. middagrust tussen 1500 en 1700. Geen auto bij kampeerplek. Zeer weing Nederlanders 95% Italianen. redelijk sanitair. Veel files strandplaatsje uit en in.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

Agnesenchris,
26-8-2017

Het geklaag hier omtrent het gedateerde sanitair, dit jaar 2017 douchecabines helemaal vernieuwd en geautomatiseerd. Probeer in Italie maar eens een camping te vinden met dezelfde ligging, plaats, zonder de scheerlijnen van de buren in je voortent. etc voor deze prijs. Niet te vergeten de vriendelijke receptie en hun hulpvaardigheid.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareblu in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareblu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.