Camping Mareblu ***

Mareblu

140 reviews over Camping Mareblu in het Nederlands

Super mooie camping

Nicole Westerbeek, 4-9-2017

Mareblu is een mooie autovrije camping waardoor de kinderen mooi kunnen spelen. Tussen 14.00 uur en 16.00 is het rust de oudere vaste Italiaanse gasten mogen dan graag anderen erop aanspreken dat het stil moet zijn. De Kinderen mochten soms zelfs niet eens praten. Verder een mooi zwembad waar goed werd opgelet dat mensen niet handdoekje leggen konden dus altijd wel plek. Het strand ook super en dichtbij. Dus al met al een mooie vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

italiaanse camping weining internationaal publiek

sylvia van der klauw, 27-8-2017

er is een klein druk strand 5 minuten lopen door het bos aan de camping. Wifi is slecht. Ruime plekken in een pijnbos met schaduw. Goed eten is klein restaurant van camping. goed zwembad. middagrust tussen 1500 en 1700. Geen auto bij kampeerplek. Zeer weing Nederlanders 95% Italianen. redelijk sanitair. Veel files strandplaatsje uit en in.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Uitstekend

Agnesenchris, 26-8-2017

Het geklaag hier omtrent het gedateerde sanitair, dit jaar 2017 douchecabines helemaal vernieuwd en geautomatiseerd.

Probeer in Italie maar eens een camping te vinden met dezelfde ligging, plaats, zonder de scheerlijnen van de buren in je voortent.

etc voor deze prijs.

Niet te vergeten de vriendelijke receptie en hun hulpvaardigheid.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mareblu bij:

Mooie camping, maar niet voor herhaling vatbaar

Kampeerder, 25-8-2017

De camping is mooi. Het autovrije sprak ons enorm aan. Wij hebben ontzettend veel last gehad van de muggen. Op 1 avond 36 muggenbeten op het onderbeen. 's avonds langebroek aan met trui, lichten uit, kaarsen aan, spuiten en een geurspiraal het hielp allemaal niks. De weg naar het strand door het bos is heel apart. Het strand is mooi, maar klein. Het strand waar je recht oploopt is zandstrand met kiezels als je de zee inloopt. Het strand naar rechts is kiezelstrand en zand om het water in te lopen. Het sanitair was heel oud en absoluut niet meer van deze tijd. Wastafels allemaal in het zicht dus weinig privacy. Een douchehokje van 1x1 waar aan de bovenkant en onderkant een kleine opening zit. Is niet echt lekker om daar in te staan. Wat ons ook verbaasde is dat de verlichting automatisch aan en uit gaat. Op een bepaald moment schemerde het al en stond ik daar half in het donker te douchen. De eettent aan het strand is geweldig. De ligging van de camping is super m.b.t. de bekende Toscaanse plaatsen. We hebben genoten op Mareblu, maar komen geen tweede keer meer.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Menno, 21-8-2017

Wij hebben eind juli/begin augustus twee weken vakantie gevierd in een mobilhome op Mareblu. Camping is ons prima bevallen en voldoet aan alle verwachtingen. Prima standplaatsen met veel schaduw, eenvoudig maar heerlijk en schoon zwembad, prima restaurant en snackbar, supermarktje met ruim assortiment en vriendelijk personeel. Kinderanimatie, en dan met name de kinderdisco, was voor onze drie jonge kinderen een groot succes. S' avonds wel muziek en animatie op de achtergrond maar dit vonden wij niet storend, na 23.00 is het stil. De combinatie van de kinderanimatie, speeltuin en autovrije karakter, maar Mareblu een ideale camping voor jonge kinderen. Weinig last van muggen gehad. Bospad naar het strand erg mooi en prima te belopen. Bolderkar is een aanrader. Vanuit Mareblu vele mooie plaatsen te bezoeken in het prachtige Toscane.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke nette camping

Melanie Strootman, 14-8-2017

2 weken op de camping gestaan, prima camping met mooie plekken in de schaduw. Sanitair prima al miste ik wel de handzeep in de toilet gebouw.

Verder leuk zwembad en mooi strand op loopafstand.

Het enigste minpuntje voor ons was het muziek in de avond. Wij stonden dicht bij het zwembad en bij het entertainment en vanaf 21u tot 23u harde muziek. Persoonlijk houden wij hier niet van en hadden achteraf liever wat verder op de camping gestaan. Ondanks dat hebben we een fijne vakantie gehad.

Genoten!

Figge, 4-8-2017

Wij hebben met 2 volwassen 2 weken op de camping gestaan. We hadden gevraagd om een ruime plek en hebben deze gekregen onder de prachtige parasol-dennen, waardoor we de hele dag schaduw hadden.

Het sanitair is keurig schoon en vanaf elke plek op loopafstand. Het zwembad is niet super groot, maar groot genoeg om even af te koelen en heerlijk schoon. Het strand is op loopafstand en er is mogelijkheid om strandbedjes te huren bij een van de strandtenten.

Er is een actief animatieteam aanwezig die er elke keer weer iets gezelligs van weet te maken.

De camping ligt centraal ten opzichte van vele leuke plaatsjes. Pisa, lucca, volterra, bolgheri, San Gimignano, maar Cecina zelf en Cecina Mare zijn ook zeker de moeite waard! Vanaf de camping rijdt er een treintje naar deze laatste 2 plaatsjes voor o.a. de markt.

Nog een tip: je kan heerlijk eten bij La Ventola richting Vada en bij El Dolphin aan het strand bij zonsondergang.

Het camping personeel is erg vriendelijk en behulpzaa

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping met vriendelijke medewerkers

P. van Die, 2-8-2017

We hebben 1 week doorgebracht in 4/5 persoons mobilhome zonder airco. Caravans staan in de schaduw en het terras voor de mobilhome is overdekt, je hebt altijd schaduw. 's Nachts warm in caravan, wel 1 ventilator aanwezig. Redelijk wat muggen in de avond, was echter te doen. Alle voorzieningen op camping aanwezig en niet te duur. Mobilhomes zijn goed onderhouden. Mensen van de camping zijn vriendelijk en spreken in elk geval beetje Engels. De openbare toiletten en douches zagen er schoon uit. Er staan niet veel stoelen bij zwembad, zwembad zelf is groot genoeg. Het strand op loopafstand is prettig, verder veel stranden in de omgeving met huurbedden en parasol. Vertier op de camping ook OK, was altijd gezellig en lawaai hield op tijd op. Pisa is 3 kwartier rijden en Volterra en San Gimignano zijn ook leuke plaatsjes om te bezoeken. Zoon van 11 en dochter van 14 hadden het prima naar hun zin en ik kan deze camping zeker aanbevelen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke vakantie en fijne camping

Fam. Drenth, 2-8-2017

Op vakantie met vrouw en twee kinderen (11 en 9) midden juli 2017.. Het is een leuke en mooie camping. Lekker beschut door de pijnbomen. De plaatsten zijn ruim genoeg (ca. 10x10m met iedere plek gemiddeld vier bomen op de hoeken van de plek. De sanitaire voorzieningen zijn okay. Een toilet & douche gebouw is redelijk nieuw de andere zijn wat ouder maar zeker schoon daar is niets aan op te merken! In de buurt van het zwembad is het in hoogseizoen wel drukker op de camping m.n. door de vaste Italiaanse families. Zoek je meer rust vraag dan een plek aan achterzijde (vanaf het zwembad gezien) of juist aan de weg-kant. Wel verkeer maar geen drukke doorgaande weg). Er mogen geen auto’s op de plek blijven staan. Het genereerd veel meer rust en is erg fijn. Tussen 2 en 4 ‘s middags is er helemaal geen beweging qua vervoermiddelen vanwege de ‘Sietsa’ Het strandje dat via een mooi bos lopend bereikbaar is is leuk en groot zat voor de campinggasten. Wel druk in het hoogseizoen en zeker in het weekend als alle Italiaanse familie er ook zitten. Maar wel gezellig! Op het strand twee tentje war van alles is te koop tegen redelijke prijzen. Het animatie team is Italiaans en Duits gericht. Ze kunnen enkele woorden Nederlands en zijn leuke en oprechte mensen. Ze doen echt hun best om het leuk te maken. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Vanaf 20.45 kinderdisco (dan is de gehele camping wel zo’n beetje daar en heus waar erg gezellig. Aanrader.

Mare Blu tot over een paar jaartjes dan komen we weer!.

Leuke kindvriendelijke camping

Frank heuvelman, 31-7-2017

Bescheiden zwembad, 500 meter lopen door het aangrenzende bos en je bent bij het strand. Kinderverhaak en niet te massaal. Bea maakt het animatie feestje compleet!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mareblu bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareblu in Cecina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareblu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mareblu scoort een 8.02 uit 10 op basis van 161 reviews.